تازه های سایت

کد مطلب: 27747
4. مهر 1395 - 8:16
تیم‌های فوتبال ملی پوشان نهاوند و جوانان یاران کورش در رقابت‌های لیگ برتر استان همدان در مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هفته نهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال استان همدان در رده بزرگ‌سالان با عنوان جام شهدای مدافع حرم در نقاط مختلف استان همدان پیگیری شد.

دریکی از این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال ملی پوشان نهاوند و ذوب و فلزات شهر بهار در این شهرستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نهاوندی موفق شد با یک گل بر حرف خود غلبه کند.

در این دیدار که در استادیوم جوانان شهر بهار برگزار شد داورانی از شهرستان رزن قضات این دیدار را بر عهده داشتند که در پایان 5 بار از کارت زرد و یک‌بار نیز از کارت قرمز استفاده کردند.

تک‌گل این دیدار را حامد مولوی شماره ۱۰ تیم ملی پوشان نهاوند در دقیقه ۹۲ برای به ثمر رساند تا با این گل سه امتیازی جایگاه تیم پرقدرت نهاوندی را در رده‌های بالای جدول استحکام ببخشد.

در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر استان همدان تیم ملی پوشان نهاوند با 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب و فلزات بهار در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم ذوالفقار تویسرکان قهرمان شد.

همچنین از سری مسابقات لیگ برتر استان همدان در رده جوانان تیم یاران کورش نهاوند موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بر تیم قدرتمند علم و ادب همدان پیروز شود.

این رقابت در هفته دوم لیگ جوانان استان که با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود در استادیوم شهر همدان برگزار شد.

گل‌های تیم یاران کورش نهاوند را امین کولانی یک گل و حسین گودرز 2 گل به ثمر رساندند تا در هفته دوم تیم نهاوندی را صاحب اولین برد در این رقابت‌ها کنند.

تیم یاران کورش نهاوند با سرمربیگری کورش قپانوری در هفته اول این رقابت‌ها در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم ستاره‌سرخ تویسرکان شکست‌خورده بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما