تازه های سایت

کد مطلب: 27564
23. مرداد 1395 - 11:09
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: خیر نهاوندی تعدادی تجهیزات پزشکی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این شهر اهدا کرد.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: خانواده یک خیر نهاوندی چندین دستگاه جدید را به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شهر نهاوند اهدا کرد تا همه مردم از این تجهیزات استفاده کنند.

وی اظهار داشت: خیران نیکوکار شهرستان نهاوند تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در راستای توسعه حوزه سلامت انجام داده‌اند و تجهیزات خوبی را برای شبکه بهداشت و درمان نهاوند خریداری کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این تجهیزات پزشکی توسط خانواده مرحوم حاج فتح‌الله خان سلگی از خانواده‌های خیر و حامی سلامت شهرستان نهاوند اهداشده است.

 وی بیان داشت: این خانواده خیر و حامیان سلامت شهرستان نهاوند در روزهای اخیر دو دستگاه تخت icu، یک دستگاه ساکشن، سه دستگاه ویلچر و دو دستگاه تشک مواج به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند اهدا کردند.

دارابی گفت: خرید تجهیزات برای مراکز درمانی توسط خیران یکی از اقدامات بسیار خوب در شهرستان نهاوند است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود تا افراد بیشتری به این بخش ورود کنند چون این اقدام علاوه بر کمک به خدمات‌رسانی بهتر به مردم، اجر معنوی نیز دارد.

وی اظهار داشت: صورت تجهیزات خرد و کلان موردنیاز پزشکی در بیمارستان نهاوند موجود بوده و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این بیمارستان نسبت به تهیه این موارد اقدام کنند و کمک یار شبکه بهداشت و درمان باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این اقدامات در حوزه بهداشت و درمان آثار و برکات بسیار زیاد دنیوی و اخروی برای خیران دارد و با تشکیل مجمع خیران سلامت در شهرستان نهاوند و فرهنگ‌سازی، باید افراد بیشتری را برای ورود به این حوزه تشویق کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خدا خیرشون بده

دیدگاه شما