تازه های سایت

کد مطلب: 27344
13. تير 1395 - 5:39
شهردار نهاوند از نصب و راه‌اندازی باجه الکترونیکی بانک شهر در نهاوند خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک بانک شهر در این شهرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان از نصب نخستین پیشخوان و باجه الکترونیکی بانک شهر در نهاوند خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نهاوند با توجه به نیاز شهروندان و مراجعین به شهرداری، جهت انجام امور بانکی و پرداخت عوارض و نیز محدود بودن و عدم دسترسی مردم به شعب بانک، پی گیری و راه‌اندازی بانک شهر را نیز به‌منظور رفاه حال شهروندان در آیندهٔ نزدیک در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه این باجه نسبت به سرویس‌دهی به شهروندان به‌صورت خودپرداز و خود دریافت، تهیه کارت‌بانک و ... به‌صورت شبانه‌روز اقدام می‌کند، افزود: باید با کمک بانک شهر به درآمدهای پایدار دست‌یابیم، هم‌چنین مردم می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بانک مانند بانک‌های دیگر از سود آن بهره‌مند شوند و با استفاده از سرمایه آن‌ها شهرداری می‌تواند کارهای اجرایی و زیباسازی شهر را انجام دهد و این امر درنهایت سود اجتماعی را برای مردم در پی دارد.

یوسفیان راه‌اندازی این بانک را خدمتی دیگر از شورای اسلامی شهر و شهرداری به شهروندان و کارکنان شهرداری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بانک شهر در بین بانک‌های خصوصی کشور  یک برند ملی و  شاخص محسوب می‌شود و همچنین دارای ویژگی‌های خاصی است، شعبه و پیشخوان بانک شهر در این شهر ایجاد و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار نهاوند با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین وظایف شهرداری است، گفت: با توجه به گسترش شهر و مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت و توجه به برنامه‌های هدفمند و استراتژی محور و متناسب با شهر نهاوند برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان نهاوندی را باید مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: هرگونه فعالیت و خدمت بدون وجود برنامه‌ای استراتژی محور و کلان نگر نتیجه‌بخش نخواهد بود و باید باوجود نظام مدیریت شهری هماهنگ و یکپارچه به فکر مقابله با نابسامانی‌ها و مشکلات موجود در شهر باشیم و با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رشد و توسعه شهر تلاش کنیم.

یوسفیان گفت: امروز مدیریت شهری نهاوند باید با همکاری و هماهنگی همه حوزه‌های شهرداری در راستای هم‌افزایی و خدمات مناسب به همشهریان، تمام عزم خود را جزم کند تا به‌عنوان یک سازمان خدماتی متعالی با همه توان در خدمت به توسعه شهر گام بردارد.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید خود را با دانش و اطلاعات روز مجهز سازد تا با علم بهتر و آگاهی بیشتر و کاهش هزینه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها برنامه شهری را جامعه عمل بپوشاند.

شهردار نهاوند افزود: همه باید تلاش کنیم تا برای ارتقا زندگی شهروندان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر آنچه می‌توانیم انجام دهیم تا این شهر را به‌عنوان یک شهر زیبا، ایمن، خلاق و با توسعه زیرساخت‌ها به شهری توسعه‌یافته تبدیل کنیم.

یوسفیان گفت: باهمت و تلاش بیشتر می‌توانیم احساس رضایت شهروندان را از داشتن شهری با برجستگی‌های تاریخی و با هویت و نیز نگاه ویژه به اقتصاد شهری جهت تولید اشتغال و ثروت در شهر، با خود همراه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که از وابستگی بودجه شهرداری به منابع درآمدی سنتی دور شویم، افزود: امروز در بسیاری از مواقع تأمین درآمدهای شهرداری از منابع پایدار و سهل‌الوصول باعث غفلت از سایر ظرفیت‌های درآمدهای پایدار شده است و شناسایی منابع و فرصت‌های جدید از اولویت‌های شهرداری در بحث مدیرت بودجه است.

 

831989

831990

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما