تازه های سایت

کد مطلب: 25273
28. دى 1394 - 10:58
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: امسال 2028 خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان همدان به خودکفایی رسیده‌اند و در پایان سال جشن خودکفایی این خانوارها برگزار می‌شود.

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: یکی از وظایف کمیته امداد علاوه بر کمک به خانواده‌های نیازمند، خودکفا کردن آن‌ها و واردکردن آن‌ها به موضوع اشتغال و تولید است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در سال‌های اخیر شده است خوشبختانه این نهاد در استان همدان در این زمینه به موفقیت‌هایی رسیده است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته امداد استان همدان افزود: در سال گذشته 3270 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان همدان با دریافت تسهیلات و پشتیبانی‌های لازم خودکفا شده‌اند.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیز تعداد 2028 خانوار در سراسر استان همدان به خودکفایی رسیده‌اند که امیدواریم در پایان سال بتوانیم این رقم را افزایش دهیم و جشن خودکفایی برای این خانوارها برگزار کنیم.

ابراهیمی گفت: در استان همدان 46 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که جمعتی بالغ‌بر 93 هزار نفر را شامل می‌شود که امیدواریم با ارائه تسهیلات بتوانیم هرساله تعدادی از این خانواده‌ها را خودکفا کنیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر خانواده‌های تحت پوشش به‌صورت موردی 32 هزار نفر نیز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند که این خدمات شامل، ارائه تسهیلات بانکی، خرید جهیزیه، کمک‌هزینه تحصیلی و خدمات دیگری بوده است.

رئیس کمیته امداد استان همدان افزود: امسال برای کمک به اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند مبلغ 48 میلیارد تومان به استان همدان اختصاص‌یافته است که سهم شهرستان نهاوند 4.5 میلیارد تومان است.

وی گفت: در شهرستان نهاوند 5 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و در سال جاری نیز 450 خانوار از آن‌ها به خودکفایی رسیدن که در استان جز رتبه‌های برتر است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما