تازه های سایت

کد مطلب: 25024
30. آذر 1394 - 9:26
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: برای بازگشایی معابر و استفاده شهروندان تعداد 8 هزار کیسه ماسه و نمک در محل‌های مشخص در شهرستان نهاوند در دسترس همشهریان قرارگرفته است.

عباس حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امسال نیز با توجه به شروع بارش‌ها مجموعه شهرداری نهاوند سعی می‌کند بهترین خدمات را به همشهریان ارائه کند و موجبات رضایتمندی آن‌ها را فراهم کند.

وی اظهار کرد: در هنگام شروع بارش‌ها مجموعه شهرداری نهاوند در حالت آماده‌باش است و با توجه به بروز برخی مشکلات در سطح شهر با پیش‌بینی‌هایی انجام‌شده مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: برای خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری از آمادگی لازم برخوردارند و در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان به انجام‌وظیفه مشغول هستند.

وی عنوان کرد: شهرداری نهاوند با بیش از 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین مانند، گریدر، لودر، بابکت و کامیون‌ها و دستگاه‌های برف‌روب در هنگام بارش برف آماده عملیات برف‌روبی و هموارسازی سطح شهر نهاوند است.

حسنوند گفت: برای بازگشایی معابر شهرستان نهاوند و استفاده همشهریان امسال تعداد بیش از 8 هزار کیسه ماسه و نمک آماده‌شده است و در محل‌های مشخصی برای استفاده عموم مردم قرار داده‌شده است.

وی اظهار کرد: در سطح شهر نهاوند 7 مخزن ماسه و نمک تعبیه‌شده است و کیسه‌های ماسه و نمک به فراوانی در آن‌ها قرار دارد و در صورت تمام شدن دوباره این مخازن پر از ماسه و نمک خواهند شد.

 سرپرست شهرداری نهاوند بیان کرد: مقداری از ماسه و نمک سال گذشته در انبارهای ما وجود داشت ولی برای اینکه در مواقع ضروری کمبودی نداشته باشیم نزدیک به 1400 تن دیگر نیز ذخیره کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: براثر بارندگی‌ها چند روز گذشته در نهاوند در برخی معابر شهر آب‌گرفتگی‌هایی داشتیم که با تلاش نیروهای زحمت کش اجرایی شهرداری نهاوند این موضوع  رفع شد و هم‌اکنون از این بابت مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما