تازه های سایت

کد مطلب: 24579
9. آبان 1394 - 8:50
رئیس هیئت کشتی نهاوند گفت: تیم‌های کشتی شهرستان نهاوند و همدان به ترتیب قهرمان مسابقات فرنگی و آزاد نوجوانان استان همدان شدند.

گودرز سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان همدان با شرکت بیش از 140 کشتی‌گیر در دو رشته آزاد و فرنگی به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این رقابت‌ها که در سالن کشتی شهید خدارحمی نهاوند برگزار شد کشتی‌گیرانی از 8 شهر استان همدان با همه به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کشتی نهاوند افزود: در پایان این رقابت‌ها و بعد از برگزاری بیش از 155 رقابت کشتی‌گیران قهرمان در 10 وزن مشخص شدند.

وی گفت: در رقابت‌های کشتی فرنگی تیم شهرستان نهاوند موفق شد با کسب 80 امتیاز بااقتدار قهرمان استان همدان شود و تیم‌های همدان و تویسرکان به ترتیب با 73 و 65 امتیاز دوم و سوم شدند.

سیفی عنوان کرد: در مسابقات کشتی فرنگی 64 رقابت با حضور 58 نفر و در 10 وزن برگزار شد که تیم نهاوند در 5 وزن قهرمان شد.

وی بیان داشت: در رقابت‌های کشتی آزاد نیز پس از انجام مسابقه‌های نهایی نفرات برتر 10 وزن مشخص شدند و پس از جمع‌بندی امتیازات این تیم همدان بود که با 90 امتیاز مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت کشتی نهاوند گفت: در رقابت‌های کشتی آزاد نیز 83 نفر وزن‌کشی کردند و پس از تیم همدان تیم نهاوند فقط با دو امتیاز اختلاف به مقام نایب‌قهرمانی این مسابقات رسید.

وی افزود: در رقابت‌های کشتی آزاد 95 مسابقه برگزار شد و پس از تیم‌های همدان و نهاوند تیم شهرستان اسدآباد با 65 امتیاز به مقام سوم مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی استان همدان دست‌یافت.

سیفی اظهار داشت: در رقابت‌های کشتی آزاد نیز شهرستان نهاوند موفق شد در 10 وزن به 5 مقام اولی دست یابد.

وی بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که بهمن‌ماه امسال در شهر تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند و نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه خواهند یافت.

رئیس هیئت کشتی نهاوند در پایان گفت: شهرستان نهاوند همواره یکی از قطب‌های کشتی استان همدان محسوب می‌شود و قهرمانان بزرگی را در رده جهانی و بین‌المللی به جامعه ورزش معرفی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما