تازه های سایت

کد مطلب: 22086
21. مهر 1393 - 14:23
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مردم نيروی انتظامی را به عنوان ملجا و پناهگاه خود فبول دارند.

به گزارش سایت گرو، بعدازظهر امروز در جلسه اي که در سالن شهداي فرمانداري شهرستان نهاوند برگزار شد از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان تجليل شد .

 امامعلي عبدالملکي فرماندار شهرستان نهاوند با تبريک هفته نيروي انتظامي گفت:جمهوري اسلامي ايران مانند گلستاني در ميان آتش سربر آورده و در ميان کشورهاي منطقه به پاس زحمات مرزداران و برقرار کنندگان امنيت مورد غبطه کشورها واقع شده است.

وي گفت : امنيت يعني عدم احساس تهديد و تهديد ميتواند ذهني و يا فکري باشد و اگر اين احساس برچيده شود يعني عدم امنيت.

فرماندار نهاوند با اشاره به اينکه امنيت صد درصدي در هيچ جا وجود ندارد گفت : شهرستان نهاوند از امنيت نسبي خوبي بر خوردار است و تلاش ميکنيم با به حداقل رساندن تهديدها امنيت را در جامعه افزايش دهيم.

وي گفت: نيروي انتظامي در همه فصول سال گرفتار برقراري امنيت و مبارزه با مفاسد اجتماعي است و اين زحمات و خدمات از ديد مردم دور نيست.

 عبدالملکي همچنين گفت : هيچ سرمايه اي گرانبهاتر از اعتماد مردم نمي تواند باشد و اين اعتماد به تدريج بدست آمده و ما بايد قدر بدانيم که مردم شما را به عنوان ملجاء و پناهگاه قبول دارند.

فرماندار شهرستان نهاوند در پايان با تقدير از فعاليت شبانه روزي نيروي انتظامي شهرستان نهاوند گفت : اميد است با بازنگري مجدد نقاط ضعف شناخته شده و زحمات و پيگيري هاي نيروي انتظامي بيش از پيش نمايان شود

در پايان جلسه فرماندار شهرستان نهاوند از فرماندهان نيروي انتظامي شهرستان نهاوند تقدير نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما