تازه های سایت

کد مطلب: 19762
3. تير 1393 - 8:55
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند گفت: تعاونی های توسعه عمران در نهاوند تشکیل می شوند.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، فرهاد جهانیان گفت: هدف از تشکیل تعاونی های توسعه عمران در شهرستان نهاوند تسریع در رشد و توسعه شهرستان، هدایت منایع مردمی به بخشهای تولیدی، بسترسازی برای ورود بخشهای تعاونی و خصوصی به فعالیتهای بزرگ اقتصادی و انجام طرح هایی که بدلیل افزونه زا بودن امکان واگذاری آنها به بخش خصوصی وجود ندارد، است.

 جهانیان گفت: بعداز ظهر یک شنبه در جمع اعضا  هئیت مدیره شرکت های تعاونی های شهرستان نهاوند در اداره تعاون، کار و رفاه اظهار داشت: از آن جایی که تعاونی‌ها در توسعه اشتغال سهم بسزایی دارند، توجه به رفع مشکلات آنها نقش قابل قبولی در کاهش بیکاری دارد.

وی افزود: تمام افراد حقیقی متولد یا ساکن یا شاغل در شهرستان  نهاوند می توانند به عضویت این تعاونی درآیند و حداقل نیم درصد جمعیت شهرستان نهاوند باید عضو این شرکت باشند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند بر ضرورت آسيب شناسي كامل بخش تعاونی و انجام عمليات پژوهشي و تحقيقاتي ميداني كامل و وسيع و همه جانبه با زمان و فرصتي بيشتر تاکید کرد و گفت: ایجاد تعاونی های توسعه و عمران در شهرستان نهاوند در راستای ایجاد بسترهای اشتغالزایی ضروری است.

فرهاد جهانیان با اشاره به وجود بیش از 300 تعاونی در نهاوند افزود: یکی از اهداف ایجاد تعاونی توسعه و عمران شهرستان نهاوند فعال‌سازی تعاونی‌های دیگر با ایجاد نوعی رقابت سازنده است که موجب رشد و توسعه زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان می‌شود.

جهانیان بیان داشت: همه دستگاه های دولتی شهرستان باید در انجام پروژه های خود با این شرکت تعاونی هماهنگی داشته و در صورت امکان انجام پروژه های خود را در اختیار شرکت تعاونی توسعه شهرستان قرار دهند.

دیدگاه شما