تازه های سایت

کد مطلب: 18377
25. فروردين 1393 - 10:06
پایگاه خبری گرو: به مناسبت سالگرد وفات حضرت فاطمه ام البنین و روز تکریم همسران و مادران شهدا فرماندار نهاوند با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در روز تکریم همسران و مادارن شهدا فرماندار نهاوند با حضور در بهشت زهرای نهاوند با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای زن شهرستان نهاوند و مادران و همسران شهدا را گرامی داشت.

DSC02913DSC02916

امامعلی عبدالملکی سپس در منزل شهیدان عبدالوحید و عبدالکریم وحید حضور یافت و با مادر بزرگوار این شهیدان دیدار کرد وی گفت: امروز ایران اسلامی در جایگاه رفیعی است و این به برکت ایثار عزیزان شماست، شما تمام ثمره زندگی خود را در حفظ و حراست از ایران اسلامی هدیه کردید و امروز این سرزمین از فداکاری شماست که در اوج اقتدار قرار گرفته است .

DSC02924

فرماندار نهاوند در دیدار با خانواده شهید علی احمد تکلو گفت: امروز ایران در امنیت واقتدار قرار دارد واین ثمره تربیت صحیح و ایثار شما مادران شهدا است که فرزندان وهمسرانتان با آرامش به سمت سختی و بلا رفتند تا این مرز وبوم در امنیت باشد.

وی به شهدای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مزین شدن روزی برای تکریم مادران و همسران شهدای این خاک و بوم با سالروز شهادت این بانوی بزرگ اسلام به این دلیلی بود که ایشان نیز مادر چهار شهید بزرگ اسلام هستند.

DSC02927

فرماندار نهاوند در دیدار با خانواده شهیدان حاج علیمراد و داود سلگی گفت: مادران شهدا مصداقی زنده از بزرگواری بانو حضرت ام‌البنین(س) هستند و نقش زنان بویژه مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، به ثمر رساندن و تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برجسته و مبرهن است.

وی تصریح کرد: مادران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس به مانند بانو ام‌البنین(س) با صبوری و استقامت جگرگوشه‌هایشان را در راه دوام اسلام به جبهه‌ها فرستادند و خود در این مسیر یاریگر آنها بودند.

DSC02931

فرماندار نهاوند در دیدار با خانواده شهید نوذر سلگی گفت: فداکاری این مادران و همسران با هیچ چیزی در دنیا قابل مقایسه نبوده و هر کاری که در تکریم این بزرگواران صورت گیرد باز در مقابل کار آنها ناچیز است زیرا این مادران بزرگوار با پرورش فرزندانی که در راه اسلام از جان و مال و خانواده خود به راحتی بگذرند، فقط توسط مادرانی چون بانو حضرت ام البنین(س) می‌تواند صورت گیرد.

439921014

دیدگاه شما