تازه های سایت

کد مطلب: 56095
20. ارديبهشت 1403 - 8:52
در رقابت‌های قهرمانی کشور اتفاق افتاد
درخشش شیر دختران وزنه‌بردار نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران وزنه‌بردار نهاوندی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور خوش درخشیدند.

مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده جوانان و نوجوانان به میزبانی همدان برگزار شد و ورزشکاران نهاوندی در قالب تیم همدان با دیگر مدعیان رقابت کردند.
وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها هر سه دختر وزنه‌بردار نهاوند خوش درخشیدند و ۹ مدال رنگارنگ را برای استان به ارمغان آوردند.
علی بخشی به نتایج ورزشکاران نهاوندی اشاره کرد و افزود: عسل کدخدایی ملی‌پوش نهاوندی تیم استان همدان موفق شد در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده نوجوانان سه مدال طلا کسب کند.
وی ادامه داد: در مسابقات وزن ۸۱ کیلوگرم نوجوانان عسل کدخدایی ورزشکار با آتیه و پرافتخار نهاوند موفق شد با مهار وزنه‌های ۸۷ کیلو در یک‌ضرب، ۱۱۰ کیلوگرم در دوضرب و با ثبت رکورد مجموع ۱۹۶ کیلوگرم قهرمان شود و هر سه مدال طلای این وزن را به گردن بیاویزد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تارا درویشی دیگر وزنه‌بردار نهاوندی در دسته ۶۴ کیلوگرم نوجوانان درحرکت یک‌ضرب موفق شد وزنهٔ ۶۶ کیلوگرم در دوضرب وزنه ۸۰ کیلوگرم و درمجموع ۱۴۶ کیلوگرم را بالای سر ببرد و سه مدال طلا و مقام اول کشور را کسب کند.
وی ادامه داد: درویشی با مهار این وزنه‌ها توانست حدنصاب ورودی تیم ملی را نیز کسب کند.
علی بخشی بیان کرد: همچنین مهسا قیاسی دیگر دختر وزنه‌بردار نهاوندی در دسته ۵۵ کیلوگرم نوجوانان موفق شد درحرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۴۸ کیلوگرم و درحرکت دوضرب با بالا بردن وزنه ۶۵ کیلوگرم و درمجموع با بالا بردن وزنه ۱۱۳ کیلوگرم مقام دوم ایران و سه مدال نقره را کسب کند.
علی بخشی در پایان گفت: این مسابقات در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد و دختران نهاوندی درمجموع ۹ مدال رنگارنگ کسب کردند.

دیدگاه شما