تازه های سایت

کد مطلب: 56075
18. ارديبهشت 1403 - 8:34
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: برای تامین پزشک عمومی مورد نیاز مراکز جامع خدمات سلامت، اورژانس بیمارستان ها و برخی از درمانگاه‌ها ۲۰ دکتر عمومی کم داریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر زهرا ده‌بوره گفت؛ به منظور درمان ناباوری زوج‌های جوان و در راستای سیاست‌های جوانی جمعیت، به دنبال ایجاد مرکز درمان ناباروری در نهاوند هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه انجام عمل سزارین مشکلاتی برای مادران ایجاد می‌کند در حال اجرای سیستم رایگان زایمان بی‌درد در نهاوند هستیم که اجرای آن می‌تواند منجر به جلوگیری از سقط جنین باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از ایجاد زمینه لازم برای راه‌اندازی مرکز ماموگرافی زنان خبر داد و افزود: با توجه به مطالبات چندین ساله بانوان نهاوند برای ایجاد مرکز ماموگرافی زمینه راه‌اندازی آن در کلینیک تخصصی امام(ره) فراهم شده که با افتتاح آن مشکل رفت و آمد به شهرهای اطراف و سردرگمی بانوان برطرف خواهد شد.

وی افزود:  برای تامین پزشک عمومی مورد نیاز مراکز جامع خدمات سلامت، اورژانس بیمارستان ها و برخی از درمانگاه‌ها ۲۰ دکتر عمومی کم داریم.

ده بوره گفت: در حوزه بهداشت و درمان قطعاً محاسن و معایبی وجود دارد، ما نمیتوانیم صرفاً به یک موضوع بسنده کنیم و میبایست میانه ی منصفانه و درستی داشته باشیم، که نه حقی از مردم ضایع شود نه همکاران حوزه بهداشت و درمان، قطعاً ما هم با همه ظرفیت خود در کنار مردم هستیم.

دیدگاه شما