تازه های سایت

کد مطلب: 4247
17. آبان 1391 - 7:39
به گزارش سایت گرو عصر دیروز با حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی، نخستین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش سایت گرو عصر دیروز با حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی، نخستین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند در این مراسم اظهار داشت: ایجاد فروشگاه رفاه با توجه به شرایط کنونی یکی از ضروریات است.

وی افزود: نخستین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه نهاوند در 300 متر مربع با 200 میلیون تومان اعتبار با مساعدت بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی ایجاد شده است.ظفری با اشاره به کمبود این چنین مراکزی به ویژه در سطح شهر نهاوند و شهرهای اقماری برزول، گیان و فیروزان از استقبال بی‌نظیر شهروندان و تقاضای مکرر آنها برای احداث و ایجاد فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: ایجاد فروشگاه رفاه موجب کمک به افزایش قدرت خرید مردم می‌شود زیرا محصولات این فروشگاه‌ها با تخفیف و زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند تأکید کرد: فروشگاه رفاه به دلیل اینکه مستقیماً زیر نظر ناظران مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی فعالیت می‌کند در خدمات‌دهی به شهروندان موفق‌تر از دیگر مراکز عرضه مستقیم کالا است.

وی از افتتاح دومین واحد فروشگاه رفاه نهاوند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در نهاوند 24 اتحادیه مجمع امور صنفی فعالیت دارند که بیش از 3 هزار عضو فعال دارد که به صورت محسوس و نامحسوس روزانه نسبت به بازرسی از آنها توسط مأموران مجمع امور صنفی و تعزیرات اقدام می‌شود.

ظفری گفت: همه اتحادیه‌ها، مغازه‌ها و واحدهای عرضه کالا موظف به نصب قیمت کالا و تاریخ تولید و انقضا بر روی کالاهای خود هستند در غیر این صورت به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

گفتنی است ساعات کار این فروشگاه از ساعت هشت صبح تا 20 شب است.

دیدگاه شما