تازه های سایت

کد مطلب: 55996
9. ارديبهشت 1403 - 7:58
رئیس حوزه قضایی بخش خزل در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از واحدهای تولیدی و نظارت میدانی در معیت رئیس صنعت و معدن شهرستان نهاوند از ۲ واحد تولیدی در بخش بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این بازدید از کارخانه تولید مواد شوینده و بزرگترین کارخانه روغن‌کشی غرب کشور(نگین) نهاوند، با تولید فعلی 100 تن روغن خوراکی در روز و ظرفیت تولید 600 تن روغن با هدف رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان و نظارت میدانی صورت گرفت.

در این بازدیدها که در سه ساعت به طول انجامید، رئیس حوزه قضایی بخش خزل از نزدیک با تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات به گفتگو پرداخت و با توجه به حضور دستگاه‌های نظارتی در این بازدیدها مواد اولیه و عرضه مواد تولیدی به بازار؛ مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مباحث اقتصادی موثر در تولید صحبت و ضمن شنیدن دغدغه تولیدکنندگان دستورات لازم را برای حل مشکلات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صادر کرد.

وی افزود: یک از اهداف در این بازدیدها بررسی رعایت موازین سلامت محیط کار که سلامت جامعه و مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد است.

 با بکارگیرندگان اتباع بیگانه در خزل و فیروزان برخورد می شود

 با توجه به حضور اتباع غیرمجاز در مزارع کشاورزی شهر فیروزان و بخش خزل جلسه ای برای ساماندهی و برخورد با اتباع افغانی برگزار شد.

 رضایی گفت: وظیفه جمع آوری اتباع غیرمجاز بر عهده نیروی انتظامی است و با توجه به ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز، نیروی انتظامی باید در این حوزه سریع وارد عمل شود.

 وی تصریح کرد: از مجموعه سپاه و بسیج نیز انتظار می رود در این باره با عوامل انتظامی همکاری اطلاعاتی داشته باشد.

رئیس حوزه قضایی بخش خزل افزود: همچنین با به کارگیرندگان اتباع بیگانه متخلف برخورد شده و با توجه به شرایط حتی پلمب صنف یا واحد کاری در انتظار این کارفرمایان است.

دیدگاه شما