تازه های سایت

کد مطلب: 34414
20. دى 1396 - 15:23
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: باهدف زیباسازی فضای سبز نهاوند درختان سطح شهر هرس زمستانه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: باهدف ایجاد فضای سبز زیبا و بهبود رشد درختان سطح شهر نهاوند همه‌ساله در فصل زمستان درختان سطح شهر نهاوند هرس می‌شوند.

وی اظهار داشت: این طرح در نهاوند از هفته گذشته شروع‌شده است و واحد فضای سبز شهرداری نهاوند با بسیج نیروها در مناطق مختلف نهاوند در حال اجرای این طرح هستند.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: کار هرس درختان توسط افراد آموزش‌دیده انجام می‌شود چون در تقویت رشد درخت ازیک‌طرف و از منظر زیبایی شهری از طرف دیگر نیز حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: هرس درختان باعث حذف شاخه‌های زائد و بیمار درختان نیز می‌شود و از بروز آفت در فصل رویش گیاهان نیز جلوگیری می‌کند.

زمانیان بیان کرد: با هرس درختان باعث افزایش طول عمر درختان می‌شویم و باعث می‌شود که ازنظر زیباشناختی نیز در فصل بهار و زایش درختان منظره بهری در معرض دید شهروندان قرار بگیرد.

وی گفت: اکیپ‌های شهرداری نهاوند به ترتیب اولویت اقدام به هرس زمستانه درختان می‌کنند و در این کار نیازمند صبر و همکاری شهروندان هستند.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: رعایت نکات ایمنی ازجمله مواردی است کە گروه عملیات هرس بە منظور جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی ملزم بە اجرای آن می‌باشند و شهروندان هم در این کار باید مشارکت داشته باشند.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم که از خودسرانه هرس کردن درختان خودداری کنند و برای این کار به شهرداری مراجعه کنند تا اکیپ شهرداری نیز با حضور در محل نسبت به این کار اقدام کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما