تازه های سایت

کد مطلب: 29140
22. دى 1395 - 7:34
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات انتخابی کشتی رده سنی نوجوانان استان همدان در دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در رشته کشتی استعدادهای خوبی دارد و معرفی چندین قهرمان جهان، آسیا و کشور نشان‌دهنده این ظرفیت عظیم است.

وی اظهار داشت: باید با تلاش مجموعه کشتی شهرستان نهاوند تلاش کنیم تا نهاوند دوباره موفق شد قهرمانان ارزنده‌ای را به کشتی کشور معرفی کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: برای تقویت کشتی شهرستان و پشتوانه سازی برای این ورزش ملی باید همه کارکنیم و بتوانیم مسابقات زیادی را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار خواهد شد.

روزبه گفت: این مسابقات با شرکت تیم‌هایی از سراسر استان در دو بخش فرنگی و آزاد روز جمعه همین هفته به میزبانی سالن کشتی شهید منوچهر برزویی شهر نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات انتخابی تیم کشتی نوجوانان استان همدان است، اظهار داشت: قهرمانان اوزان مختلف به‌عنوان اعضای تیم همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: کشتی گیران نوجوان حاضر در این مسابقات برای رقابت با یکدیگر در روز پنجشنبه از ساعت 17 الی 19 در خانه کشتی این شهرستان وزن‌کشی خواهند کرد و روز جمعه نیز مسابقات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما