تازه های سایت

کد مطلب: 29020
13. دى 1395 - 7:46
اینجا نه از فیش‌های نجومی خبری است نه از حقوق شهروندی/
پدیده‌ای بدتر از گور خوابی در قلب نهاوند+ تصاویر
اینجا منطقه پای قلعه در قدیمی‌ترین نقطه شهرستان نهاوند است که وضعیت منازل و افرادی که در آن زندگی می‌کنند بیانگر فقر و وضع بد معیشتی مردم این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بعد از پخش گسترده تصاویر دل‌خراشی از پدیده گور خوابی در قبرستان نصیرآباد و واکنش‌های مختلفی که در مقابل این پدیده ایجاد شد؛ حالا مردم از دولتمردان می‌خواهند که توجه بیشتری به وضعیت این‌گونه افراد داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

اما در بافت قدیمی و تاریخی شهرستان نهاوند منطقه‌ای به اسم "پای قلعه " و "دوخواهران " وجود دارد که وضعیت زندگی و خانه‌هایی که مردم در آن‌ها زندگی می‌کنند به‌گونه‌ای است که نشان می‌دهد مردم این مناطق در چه وضعیتی نامناسبی روزگار سپری می‌کنند و با فقر دسته پنجه نرم می‌کنند.

اما اوضاع وقتی پیچیده‌تر و حساس‌تر می‌شود که علاوه بر وضعیت بد معیشتی مردم این منطقه، زندگی کردن در خانه‌های غیر ایمن و فوق‌العاده خطرناک نیز بر عمق فاجعه می‌افزاید چون نهاوند بر روی گسل فعال زلزله قرار دارد و از ابتدای سال تاکنون بیش از 40 زلزله در این شهر اتفاق افتاده است.

در این مناطق نه خبری از فیش‌های نجومی است و نه خبری از حقوق شهروندی و این مردم فقط معیشت مناسب می‌خواهند و سرپناهی امن.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/1_0.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/10/13/5.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/2_0.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/4.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/3_0.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/6.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

مناطق چقا و گلشن پاقلا خیلی خانه های قدیمی دارن.لطفا رسیدگی کنید و تکلیف معبد لائودیسه و اجازه ساخت و ساز را بدهید ما مردم این منطقه باید چکار کنیم.؟

دیدگاه شما