تازه های سایت

کد مطلب: 51119
14. مهر 1401 - 2:26
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هفته آینده لایحه دو فوریتی افزایش حقوق‌ها در مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا حاجی بابایی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه افزایش حقوق‌ها در مجلس، اظهار داشت: دولت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، دانشگاه‌ها و بازنشستگان را با قید دو فوریت به مجلس فرستاده است.

وی بیان کرد: بر اساس لایحه دولت، حقوق بازنشستگان، شاغلان و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری حدود یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افزایش حقوق‌ها از دو و نیم تا ۲۰ درصد و به صورت پلکانی است. ۲۰ درصد شامل پایین‌ترین حقوق که پنج میلیون و ششصد هزار تومان است و دو نیم درصد شامل بالاترین حقوق است که امکان اعمال اصلاحاتی در این لایحه از سوی مجلس وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب و قانونی شدن این لایحه، افزایش حقوق‌ها از ابتدای مهر ماه یعنی شش ماهه دوم سال اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکشنبه آینده دو فوریت این طرح در صحن مجلس بررسی می‌شود و در صورت تصویب، دوشنبه و سه‌شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و گزارش نهایی کمیسیون روز چهارشنبه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

دیدگاه شما