تازه های سایت

کد مطلب: 39728
15. آذر 1398 - 11:23
سارق هندوستانی‌ای که قصد برق دزدی از تیر چراغ برق نزدیک خانه‌اش را داشت دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جهان مملو از جنایتات است، از دزدی گرفته تا قتل. این جرایم که امروز به وفور رخ می‌دهند امنیت را به واژه‌ای غریب در جامعه تبدیل کرده‌اند. اما در این میان سرقت از جمله جرایمی است که می‌تواند صدمات زیادی به مجرم و قربانی وارد کند.

همیشه افرادی که در این نوع از جرم آسیب‌پذیر هستند لزوما قربانیان نیستند. مانند اتفاقی که به تازگی در منطقه "کارولا ناگار" هند برای یک برق‌دزد رخ داد و یک مرد محلی هنگام دزیدن برق هزینه گزافی را ( زندگی ) پرداخت کرد. 

 این مرد که هویتش مشخص نشده در حالی که قصد دزدیدن برق را داشت دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه‌های هندوستان قربانی اواخر شب چهارشنبه با بالا رفتن از تیر چراغ برق نزدیک خانه‌اش قصد استفاده از آن را داشت که دچار این حادثه شد. این مرد پس از تماس با جریان برق یک خط انتقال برق ۱۱ کیلوواتی دچار شوک الکتریکی شد و در محل حادثه جان باخت.

قربانی پس از این حادثه به یک بیمارستان محلی برای انجام کالبدشکافی منتقل شد. بنا به این گزارش این مرد یک سارق محلی بود که پیشتر دست به سرقت‌های متعدد زده بود. پلیس محلی هند از ادامه تحقیقات خود در مورد این حادثه خبر داد و اعلام کرد که به زودی تحقیقات جدید خود را  منتشر خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه شما