تازه های سایت

کد مطلب: 39323
13. آبان 1398 - 7:54
دختر نوجوان در غیاب مادرش که در شیفت شب بیمارستان مشغول کار بود در تله شیطانی راننده یک وانت گرفتار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دختر نوجوان در غیاب مادرش که در شیفت شب بیمارستان مشغول کار بود در تله شیطانی راننده یک وانت گرفتار شد. دیروز راننده وانت در دادگاه ادعا کرد دختر نوجوان را آزار نداده و دختر ۱۶ ساله با میل خودش به ملاقات شبانه با وی رفته است. چهارشنبه هفته گذشته یک مرد جوان همراه دختر ۱۶ ساله اش به نام «بنفشه» به پلیس آگاهی تهران رفت و از راننده ۲۲ ساله یک وانت به نام «محسن» شکایت کرد.

مرد جوان گفت: همسرم در بیمارستان کار می‌کند و شب کار است. در غیاب همسرم دختر ۱۶ ساله ام شب‌ها در خانه می‌ماند. چند روز پیش متوجه شدم در غیاب من و همسرم، دخترم از خانه بیرون رفته و در تله شیطانی یک راننده وانت گرفتار شده است. وقتی ماجرا را از بنفشه پرسیدم او گفت که در دام شوم راننده وانت آزار دیده است. با این شکایت، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و با توجه به اظهارات دختر نوجوان قضات دستور دادند تا محسن بازداشت شود.

پلیس با نشانی‌هایی که از دختر نوجوان گرفته بود راننده وانت را بازداشت کرد، اما پسر جوان که آزار دختر نوجوان را انکار کرد دیروز پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه، دختر نوجوان به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: راننده وانت با من طرح دوستی ریخت و یک شب من را به بیرون دعوت کرد، اما در خودرواش مرا آزار داد. به همین خاطر از او شکایت دارم. سپس متهم به دفاع از خود پرداخت و گفت:من اصلا بنفشه را نمی‌شناختم. مدتی بود با وانت کار می‌کردم و به همین خاطر شماره تلفن همراهم را در پشت خودرو نوشته بودم. بنفشه خودش شماره تلفن مرا برداشت و با من تماس گرفت و این شروع آشنایی ما بود.

او شب‌ها هنگامی که مادرش سر کار بود با من تماس می‌گرفت و با هم صحبت می‌کردیم. او با میل خودش چندین شب به ملاقات من آمد و شب‌ها با هم به پارک می‌رفتیم، اما حالا که پدرش متوجه این ماجرا شده است به دروغ می‌گوید من او را به دام انداخته و آزار داده‌ام. وی ادامه داد: من حالا یک هفته است که در زندان رجایی شهر هستم و شب‌ها را کنار قاتل‌ها و اعدامی‌ها می‌خوابم. دختر نوجوان با میل خودش با من تماس گرفت و رابطه برقرار کرد، اما حالا با شکایتش مرا به دردسر انداخته است. من هرگز او را آزار نداده بودم. با پایان اظهارات پسر جوان، قضات دختر نوجوان را به پزشکی قانونی فرستادند تا کارشناسان درباره آزار وی اظهار نظر کنند. بنابر این گزارش، با اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی، قضات برای محسن حکم صادر می‌کنند.

منبع: روزنامه خراسان

دیدگاه شما