تازه های سایت

کد مطلب: 36342
26. آذر 1397 - 1:36
در این مطلب با نحوه دست گرفتن گوشی موبایل به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، طبق پیش بینی‌های آماری تا سال ۲۰۲۰ کاربران گوشی موبایل به ۳ بیلیون نفر می‌رسد. این واقعیت نه تنها از جنبه پیشرفت تکنولوژی بلکه از جنبه روانشناسی نیز بسیار جالب و شگفت انگیز است. زیرا از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل و نوع استفاده از آن‌ها می‌توان تا حدودی به ویژگی‌های شخصیتی انسان‌ها پی برد.

در ادامه با نحوه دست گرفتن گوشی موبایل به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرید.

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

شخصیت شناسی

به تصویر بالا نگاهی بیندازید و یکی از موارد که متناسب با گوشی دست گرفتن خودتان است انتخاب کرده و در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرید.

گوشی را با یک دست می‌گیرید

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

اگر از گوشی موبایل فقط با یک دست استفاده می‌کنید فرد با اعتماد به نفسی هستید. همیشه آمادگی ریسک کردن دارید، اما با به کار بردن عقل و خرد به نتایج دلخواهتان می‌رسید.

قبل از تصمیمی درباره یک رابطه بگیرید ابتدا به خودتان به اندازه کافی زمان می‌دهید تا فکر کنید که آیا به این شخص واقعا نیاز دارید یا نه. به همین دلیل خیلی‌ها شما را یک فرد منزوی می‌شناسند که تنهایی را ترجیح می‌دهد.


با یک دست گوشی را نگه داشته و با دست دیگر با گوشی کار می‌کنید

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

این روش دست گرفتن گوشی دانش و معرفت شما را نشان می‌دهد. شما فردی حساس، باهوش، معقول و محتاط هستید. قبل از انجام دادن هر کاری آن را بار‌ها بررسی می‌کنید. در هر اتفاقی به دنبال دلیلش هستید و به همین دلیل است که به سختی کسی می‌تواند شما را فریب دهد.

در مسائل عاطفی عاقلانه رفتار نمی‌کنید. بدون فکر تصمیم‌هایی می‌گیرید که گاهی اوقات به رابطه آسیب می‌رساند. از همه مهمتر این که در رابطه بیش از حد قضاوت گر هستید.

از هر دو دست هم برای نگه داشتن و هم برای استفاده از گوشی استفاده می‌کنید

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

عاشق سرعت هستید و در تصمیم گیری‌ها سرعت عمل به خرج می‌دهید. خیلی راحت با شرایط جدید خودتان را وفق می‌دهید و در موقعیت جدید موثر عمل می‌کنید.

در رابطه با مسائل عاطفی بازدهی چندان خوبی ندارید. به خاطر جسور و پر مدعا بودن نمی‌توانید به فردی که دوستش دارید نزدیک شوید و همین باعث ترس و دور شدن او از شما می‌شود.

با یکی از دست‌ها گوشی را نگه داشته و با انگشت اشاره دست دیگر کار می‌کنید

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

این نحوه دست گرفتن گوشی به خلاقیت شما باز می‌گردد. ذهن تان پر از ایده‌های خوبی است که سعی می‌کنید آن‌ها را در زندگی به کار ببرید. ترجیح می‌دهید تنها باشید تا بتوانید افکارتان را جمع کرده و یک شاهکار دیگر برای شگفت زده کردن دنیا خلق کنید. همه کار‌های شما معمولا موفقیت آمیز است.

در روابط عاطفی خلاقیت شما تبدیل به خجالت می‌شود. به همین دلیل نمی‌توانید در روابط خود پیشرفتی داشته باشید. اما هر شخصی که با شما آشنا می‌شود بدون شک عاشق شخصیت شما خواهد شد.

شما چگونه گوشی موبایل تان را دست می‌گیرید؟ آیا توضیحات این مطلب تناسبی با ویژگی‌های شخصیتی شما داشت؟

منبع: بدونیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما