تازه های سایت

کد مطلب: 34067
23. خرداد 1396 - 9:58
به مناسبت روز شهادت دانش‌آموز شهید حسین فهمیده برای اولین بار فیلم لحظه پایان 35 سال چشم‌انتظاری مادر شهید دانش‌آموز نهاوندی و اعلام خبر تفحص پیکر فرزند شهیدش منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهید دانش‌آموز قوام کیانی از شهدای دانش‌آموز شهر گیان نهاوند است که به‌مانند بسیاری از شهدای کم سن و سال کشورمان درس و مدرسه را رها کرد و با لبیک به‌فرمان امام خمینی (ره) درراه انقلاب اسلامی با شجاعت فداکاری کرد و به مقام شامخ شهادت رسید.

شهید قوام کیانی در دوم آبان ماه سال 1342 در شهر گیان از توابع شهرستان نهاوند دیده به جهان گشوده بود و در سن 19 سالگی در عملیات رمضان در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل شد و در محرم سال گذشته بعد از 35 سال پیکر مطهرش به میهن اسلامی و آغوش خانواده بازگشت و با استقبال فراموش‌نشدنی مردم شهرگیان در جوار هم‌رزمانش آرام گرفت.

فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید لحظه پایان 35 سال چشم‌انتظاری مادر شهید قوام کیانی است که خبر پیدا شدن پیکر مطهر فرزند شهیدش توسط امام‌جمعه نهاوند، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان کمیته جستجوی مفقودین به مادر و برادر شهید اعلام می‌شود.

مادر شهید قوام در این فیلم همان‌طور که فرزندش وصیت کرده است گریه نمی‌کند و خداوند متعال را به خاطر برگشت پیکر مطهر شهید جوانش شکر می‌کند و به مسئولان می‌گوید خدا را شکر که من را از چشم‌انتظاری درآوردید.

 

*** برای دانلود فیلم کلیک کنید

 

 

1448825

14488261448827

انتهای پیام/

دیدگاه شما