تازه های سایت

کد مطلب: 22238
30. مهر 1393 - 9:03
در مراسمی از 125 نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان نهاوند تجلیل شد.

به گزارش سایت گرو، مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این مراسم گفت: 14 نفراز دانش آموزان این شهرستان در سال گذشته موفق شدند در مسابقات فرهنگی و هنری به مرحله کشوری راه پیدا کرده و در دو رشته مقام اول را بدست آورند .

علیرضا تکلو افزود: در مسابقات فرهنگی و هنری سال گذشته تعداد پنج هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی حضور داشتند که 500 نفر آنها موفق به راهیابی به مرحله کشوری شده و 84 نفر توانستند در رشته های مختلف فرهنگی و هنری مقام های اول تا سوم را بدست آورند .

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: در مسابقات فرهنگی و هنری در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان استان همدان ، 100 هزار نفر از مناطق و شهرستان های استان شرکت داشتند.

اسدی افزود: از مجموع شرکت کنندگان مرحله آموزشگاهی 20 هزار نفر برای مرحله استانی برگزیده شدند و در این مرحله با یکدیگر رقابت کردند .

وی اظهار کرد: پس از راهیابی دانش آموزان به مرحله استانی دو هزار و 500 نفر با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد 540 نفر در رشته های مختلف برای مرحله کشوری برگزیده شدند .

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با مهم برشمردن نقش خانواده ها در موفقیت دانش آموزان گفت: با توجه به نقشی که خانواده ها در موفقیت دانش آموزان داشته اند امسال برای نخستین بار از اولیای دانش آموزان برگزیده کشوری نیز تجلیل شده است .

اسدی از صدور گواهینامه مهارت ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت: به منظور تشویق دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری گواهینامه مهارت بین المللی از سوی مرکز فنی و حرفه ای برای آنان صادر می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما