تازه های سایت

کد مطلب: 22228
29. مهر 1393 - 11:12
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پروژه آزاد راه همدان - ساوه به پایان نرسد از تمام اهرم های خود در مجلس استفاده می کنم.

نه بزرگ خجسته به شرکت در جلسه وزیر

به گزارش سایت گرو، امیر خجسته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح الوند، افزود: بالاخره بعد از گذشت سال ها از تناقض گویی ها و وعده های بی سرانجام در خصوص آزادراه همدان - ساوه توسط مسوولان وزارت راه و شهرسازی، ساخت این پروژه عظیم ملی متوقف شده است.

وی اظهار داشت: توقف ساخت آزاد راه همدان - ساوه می تواند دلیل خوبی برای حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در مجلس شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اجرایی این طرح مدتی است که متوقف شده است که با برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون وزیر، نارضایتی نمایندگان همدان از این موضوع مطرح و موانع موجود بررسی شد.

وی اعلام کرد: این آزادراه 175 کیلومتر مسافت دارد که 164 کیلومتر آن تاکنون ساخته شده و تنها 10 کیلومتر باقیمانده است.

خجسته گفت: آزادراه همدان - ساوه یکی از طرح‌هایی است که برای تسهیل رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی در جاده‌ها اجراشده، اما سال‌هاست که مردم همدان چشم انتظار افتتاح آن هستند.

وی افزود: به نشانه اعتراض به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در پروژه آزاد راه همدان - ساوه در جلسه عصر امروز که به دعوت وزیر راه انجام شده است شرکت نمی کنم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون پنج مرتبه چهار نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی در محل پروژه آزاد راه ساوه همدان حاضر شده اند و بارها جلسات متعددی در وزارتخانه و مجلس برگزار شده است که متاسفانه مسئولین به وعده های خود عمل نکرده اند.

وی در پایان اظهار داشت: ما قبول داریم که کشور در وضعیت تحریم است، اما چرا باید پروژه های دیگر استان ها در حال اجرا باشد و تنها کار ساخت 10 کیلومتر پایانی آزاد راه همدان - ساوه متوقف شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما