تازه های سایت

کد مطلب: 22190
28. مهر 1393 - 10:33
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع حجاب و عفاف در شهرستان نهاوند خبر داد .

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: تعداد 50 پوستر و عکس در این نمایشگاه به نمایش در آمده و از 28 مهر ماه به مدت 10 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان می باشد .

وی با بیان اینکه آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه علاوه برعکسهایی در مورد عفاف و حجاب ، سخنان ائمه اطهار ، علما و بزرگان دینی است، افزود: همچنین گفته های شخصیتهای بزرگ تاریخ در سراسر جهان در  این خصوص و معضلات و مشکلات اجتماعی جوامع غربی و شرقی در زمینه عدم رعایت عفت عمومی و حفظ حریم زنان از دیگر اثار این نمایشگاه است که در معرض دید قرار گرفته است .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند هدف از برگزاري نمایشگاه حجاب و عفاف را ايجاد فضاي مناسب فرهنگي در این شهرستان، فرهنگ سازی بیشتر در زمینه شناساندن فرهنگ و حجاب اسلامی، معرفي، ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی، و تبیین موضوع حجاب مصونیت است نه محدودیت بيان کرد.

وی اظهار کرد: که مشتاقان برای دیدن این نمایشگاه می توانند در ایام برگزاری از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 18 به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه نمایند.

>>> نمایشگاه نقاشی در نهاوند برپاست

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند همچنین از برپایی نمایشگاه نقاشی در این اداره خبر داد و افزود: با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند نمایشگاهی از آثار سرکار خانم حدیث قاسمی برپا گردیده است .

وی آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه را با تکنیک آبرنگ و سبک به کار رفته را رئال و موضوع  آن را  آزاد عنوان کرد و گفت: تعداد 40 اثر برتر از این هنرمند خوش ذوق از 24 مهر تا 3 آبان ماه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مصباح هدف از برپایی این نمایشگاه را علاوه بر ایجاد روحیه و تشویق هنرمندان در این بخش در حقیقت راه یافتن آثار هنری به ویژه نقاشی به منازل و آشنایی بیشتر مردم با آثارهنری دانست .

انتهای پیام/

دیدگاه شما