تازه های سایت

کد مطلب: 22154
26. مهر 1393 - 10:50
مدیر روابط عمومی هیئت کشتی همدان گفت: تیم کشتی نهاوند مقام نایب قهرمانی مسابقات کشتی بزرگسالان استان همدان را به دست آورد.
خبرگزاری فارس: قهرمانی همدانی‌ها در مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان

یاسر نصرتی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان استان در سالن شهید مفتح شهرستان رزن با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی گفت: در مجموع اوزان هشت‌گانه تیم همدان با 69 امتیاز قهرمان شد، تیم نهاوند تنها با یک امتیاز اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفت و تویسرکان با 64 امتیاز به عنوان سومی تیمی اکتفا کردند.

مدیر روابط عمومی هیئت کشتی همدان افزود: در رقابت های انفرادی شهرستان نهاوند در 4 وزن فینالیست داشت و در سه وزن کشتی گیران نهاوند به مقام قهرمانی رسیدند.

وی گفت: در اوزان هشت گانه این نتایج به دست آمد، در وزن 57 کیلوگرم آزاد میثم فیروزآبادی از نهاوند موفق شد با شکست همه رقبا به فینال برسد که در این مصاف توانست رضا اسدی‌پور از تویسرکان را شکست دهد و قهرمانی این وزن را به نام خود ثبت کرد.

نصرتی افزود: فینال وزن 61 کیلوگرم از آن همدانی‌ها بود که طی آن حسین شادی توانست همشهری خود یوسف کامرانی را مغلوب کند و صاحب گردن‌آویز طلا شود.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 65 کیلوگرم مجتبی عبدلی کشتی‌گیر خوش‌آتیه نهاوندی که در مسابقات اخیر قهرمانی کشور جوانان مقام پنجم را کسب کرده بود توانست بهروز بلاغی از همدان را از پیش رو بردارد و بر سکوی نخست مسابقات بایستد.

مدیر روابط عمومی هیئت کشتی همدان عنوان کرد: در وزن 70 کیلوگرم مبارزه بین نهاوندی‌ها بود و دو کشتی‌گیر این شهرستان عباس یزدانی و عارف کیانی پنجه در پنجه هم انداختند که در نهایت تجربه یزدانی برکیانی غلبه کند و سکوی اول و دوم به این دو همشهری رسید.

وی گفت: در فینال وزن 74 کیلوگرم کشتی بین محمد عظیمی از ملایر با حمید محمدی تویسرکان بود که در یک کشتی یکطرفه عظیمی توانست محمدی را مغلوب کند و قهرمان این وزن شود.

نصرتی افزود: در وزن 86 کیلوگرم رقابت بین امیر کولیوند از تویسرکان با وحید شاه‌محمدی از همدان بود تا در نهایت کشتی‌گیر همدانی که در پرونده قهرمانی خود قهرمانی نوجوانان آسیا را دارد با اقتدار موفق شد تا حریف تویسرکانی خود را هشت بر چهار شکست دهد و بر سکوی نخست قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: در وزن 96 کیلوگرم و در غیاب قهرمان همدانی‌ها جمال میرزایی ابوالفضل بربط از همدان نتوانست جانشین خوبی برای میرزایی باشد و با ارائه یک کشتی ضعیف با نتیجه 12 بر دو از سیدمهدی جعفری از ملایر شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد.

مدیر روابط عمومی هیئت کشتی همدان گفت: مدال طلای سنگین‌وزن به مهدی گنبدانی از همدان رسید که موفق شده بود با شکست علی روزبهانی از نهاوند ضمن کسب مدال طلا در بخش تیمی همدان را با اختلاف یک امتیاز از نهاوند بر سکوی نخست این مسابقات راهی کند.

وی در پایان اظهار کرد: در پایان این مسابقات آقای آبت ابوالفتحی از شهرستان نهاوند به عنوان داور نمونه انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما