تازه های سایت

کد مطلب: 21898
12. مهر 1393 - 10:09
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در طول دوران های مختلف تاریخی سیاست های انگلیس در برابر ایران سرشار ازسوء سابقه و سوء نیت است.

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، به سیاست های مکارانه دولت انگلیس در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: درمقابله با تهدیدات و سخنان توهین آمیز دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان، عدم بازگشائی  سفارت این کشور در تهران کمترین مجازات دولت این کشور سلطه گر است.

وی افزود: در طول دوران های مختلف تاریخی سیاست های این کشور در برابر ایران سرشار ازسوء سابقه و سوء نیت است و نشان دادن چراغ سبز مسولین جهت مذاکره و گفتگو ازجمله اشتباهات فاحش است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت:مسولان مذاکره کننده، افراد و جریان های فعال سیاسی در فضای داخلی کشور، باید همواره دخالت های بی مورد و دشمنی های آشکاردولت انگلیس و ایادی استکبار را مدنظر قرار دهند و از هرگونه مماشات و خوش بینی با سردمداران این کشوراستعمارگر برحذر باشند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های تیم مذاکره کننده خطاب به مسولان و مدیران سیاست خارجی کشور گفت: در برابر این گستاخی ها و اقدامات مکارانه انگلیس و کشورهای غربی باید هوشیارانه حرکت کرد و ازساده لوحی و تک سونگری و خوش بینی به کشورهای اروپائی ازجمله انگلیس درجریان مذاکرات هسته ای وسایر مباحث بین المللی اجتناب کرد.

گروسی تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی باید هوشمندانه در مقابل موضع گیری های خصمانه دولت انگلیس حرکت نماید و در برابر سیاست های مکارانه و مزدورانه این کشور سیاستی متناسب با آن اتخاذ نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما