تازه های سایت

کد مطلب: 21171
9. شهريور 1393 - 9:18
پنجمین دوره از مسابقات زورخانه ای تیمی یادواره پهلوان محمد حسین قیاسی با شرکت ورزشکارانی از شش استان کشور با برتری تیم نهاوند به پایان رسید.
 

به گزارش پایگاه خبری گرو، رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان نهاوند در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت: این مسابقات همه ساله با عنوان گرامیداشت پهلوان محمد حسین قیاسی از ورزشکاران نام آور شهرستان نهاوند در ورزش زورخانه ای با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف کشور برگزار می شود.

محمد تقی شهبازی افزود: در مسابقات امسال شش تیم از تهران ،سمنان ،لرستان ،کرمانشاه ،مرکزی و نهاوند در دو رده سنی بزرگسالان 50 تا 60 سال و جوانان حضور داشتند .

وی افزود: در این مسابقات، تیم های پیشکسوت شرکت کننده صبح جمعه به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نهاوند با کسب 216 امتیاز رتبه نخست،کرمانشاه با کسب 150 امتیاز مقام دوم و تیم استان مرکزی با 149 امتیاز مقام سوم را بدست آوردند .

شهبازی اظهار کرد: همچنین رقابت تیم های جوانان نیز عصر جمعه برگزار شد که تیم جوانان نهاوند با کسب 213 امتیاز مقام اول ، استان مرکزی با 183 امتیاز مقام دوم و تیم عقاب باشگاه نیروی هوایی استان تهران با 182 امتیاز مقام سوم را بدست آوردند .

پنجمین دوره مسابقات زورخانه ای تیمی یادواره پهلوان محمد حسین قیاسی با شرکت شش استان کشور صبح و عصر روز جمعه با حضور شهاب جهانیان مشاور اجرایی وزیر ورزش و جوانان ،غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش های بومی و محلی، عبدالملکی فرماندار نهاوند و پیشکسوتان این ورزش در نهاوند برگزار شد.

در پایان این مسابقات مدال تیم های برتر به همراه حکم قهرمانی توسط مشاور اجرایی وزیر ورزش و جوانان و فرماندار نهاوند و چند تن از پیشکسوتان به اعضای تیم اهدا شد .

دیدگاه شما