تازه های سایت

کد مطلب: 21139
7. شهريور 1393 - 14:06
گردان‎های بیت‎المقدس سپاه ناحیه نهاوند در حمایت از مردم غزه و پیروزی موفقیت‎آمیز آن‌ها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی کردند.

DSC05120

به گزارش پایگاه خبری گرو، راهپیمایی بسیجیان گردان‌های بیت المقدس شهرستان نهاوند در حمایت از مردم غزه برگزار شد و بسیجیان در این راهپیمایی که قبل از نماز جمعه برگزار شد، از میدان ابوذر نهاوند تا مصلی نمازجمعه را راهپیمایی کردند.

نیروهای گردان‌های بیت‌المقدس با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام انزجار از حملات وحشیانه اسرائیل به غزه و حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از این اقدامات، حمایت خود را از تسریع در تسلیح کرانه باختری و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

بسیجیان شهرستان نهاوند با امضای طوماری ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، آمادگی خود را برای انجام هرگونه کمکی به مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در بخشی از بیانیه پایانی این راهپیمایی آمده است:

به حول و قوه الهی، رزمندگان و بسیجیان سراسر جهان اسلام به پرچمداری و طلایه داری گردان های بیت المقدس بسیج، طومار رژیم صهیونیستی را در هم خواهند پیچید و قدس عزیز را در آینده نزدیک به آغوش مسلمانان باز می گردانند.

بسیار خرسندیم که یک‌بار دیگر عزت و آزادگی شهیدان بالاخص خون کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه به ثمر نشست و پیروزی بزرگ دیگری را در نبردی 51 روزه با دشمن تا بن دندان مسلح برای اسلام رقم زد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما