تازه های سایت

کد مطلب: 21121
6. شهريور 1393 - 23:07
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از کشف 17 هزار و 80 کيلوگرم روغن گياهي خوراكي قاچاق از يک دستگاه کاميون کشنده خبر داد.
كشف 17هزار كيلو روغن گياهي خوراكي قاچاق در همدان

به گزارش سایت گرو به نقل از فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "فرامرز به گذر" با بيان اين مطلب گفت: در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده هاي نفتي و مبارزه بي امان با قاچاقچيان کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس اگاهي همدان ضمن تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي مواصلاتي به استان همدان در اولين ساعات بامداد روز گذشته حين کنترل خودروهاي عبوري از محور کرمانشاه به همدان به يک دستگاه کاميون کشنده مشکوک شده و جهت بررسي آن را متوقف کردند.

وي افزود: پس از متوقف کردن خودرو مذکور که از ايلام به سمت تهران در حرکت بود، در بازرسي به عمل آمده مشخص شد بار موجود در کاميون روغن خوراکي گياهي فاقد بارنامه مي باشد که ماموران خودرو حامل بار قاچاق را به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل کردند.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: پس از شمارش 845 کارتن 20 کيلوگرمي معادل 17 هزار و 80 کيلوگرم روغن گياهي خوراکي ساخت کشور اندونزي به ارزش تقريبي 600ميليون ريال کشف شد.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه بيان داشت: در اين خصوص پرونده تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح ارسال شد.

دیدگاه شما