تازه های سایت

کد مطلب: 20441
6. مرداد 1393 - 9:33
نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: امروز مردم غزه نماد مظلومیت در جهان هستند و باید به یاری این ملت ستمدیده شتافت.

SAM_37631

حجت الاسلام شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت:  اگر بزرگان دین ما سفارش کردند که دشمن ظالم و حامی مظلومان باشیم امروز نماد مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه هستند که در زیر آماج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از سرمایه‌های دینی و ارزشی خود دفاع کرده و اجازه نمی‌دهد تا رژیم صهیونیستی به این مرزها نزدیک شود.

شیرزادی بیان کرد: ما مصداق آیه قران در کمک به مردم مظلوم هستیم و امروز نیز به مردم مظلوم غزه و فلسطین کمک خواهیم کرد.

وی کشتار مردم غزه و سکوت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و به ویژه مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به شدت محکوم کرد و خواستار کمک مالی مردم به ملت مظلوم فلسطین شد.

شیرزادی گفت: ما در همه جای دنیا به مظلومان و مستضعفان کمک می کنیم و نه تنها فلسطین و ملت مظلومش را یاری می کنیم بلکه هرجا صدای مظلومی را بشنویم به کمک او خواهیم شتافت .

حجت الاسلام شیرزادی افزود: مهمتر از حملات گسترده رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع غزه، سکوت جهانی در برابر این فاجعه بزرگ است و کشورهایی که ادعای تمدن می کنند، در برابر این تروریسم دولتی ساکت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند اظهار داشت: حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه در اوج سکوت مرگبار جوامع جهانی و منطقه‌ای نشان‌دهنده رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس است که با اتحاد امت اسلامی می‌تواند این حملات پایانی بر عمر ننگین این رژیم باشد.

وی در ادامه از تمامی مردم و مسئولان خواست که تا آنجا که می‌توانند به غزه و مردم بی‌دفاع فلسطین کمک‌های مالی و دارویی کنند.

شیرزادی اظهار داشت: قتل عام کودکان، زنان و روزه داران بی دفاع و مظلوم غزه در برابر انظار عمومی جهانیان صورت می گیرد و دولت های جهان در برابر این هجمه ناجوانمردانه سکوت اختیار کرده و کسی صدای اعتراض عمومی وجدان های بیدار در سراسر عالم را نمی شنود.

وی در پایان گفت: صهیونیست‌ها علت اصلی تجاوز به غزه و به خاک و خون کشاندن مردم بی‌گناه را ترمیم شکست‌های گذشته و بازیابی وجهه و روحیه ازدست رفته خود می‌دانند هر چند بار دیگر شاهد شکست سنگین‌تری بر پیکره پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی توسط مقاومت قهرمان خواهیم‌بود.

دیدگاه شما