تازه های سایت

کد مطلب: 20430
5. مرداد 1393 - 18:43
در آیینی با حضور استاندار همدان ، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات والیبال همدان از آرمین تشکری والیبالیست همدانی عضو تیم ملی تجلیل شد.
تقدیر استاندار از ملی پوش والیبال همدانی

به گزارش سایت گرو به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ˈمحمد ناصر نیکبختˈ در دیدار با آرمین تشکری گفت: عملکرد ارزنده تیم ملی والیبال عشق و علاقه جهانی به ایران را افزایش داد.

وی با ذکر اینکه به تیم ملی والیبال ایران و به ویژه آرمین تشکری که فرزند همدان است افتخار می کند ابراز امیدواری کرد : این تیم با این عملکرد جهشی که در مسابقات جهانی داشت، در آینده جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت حفظ آورده ملی پوشان و ارتقای این جایگاه گفت: تیم ملی والیبال، مربی ، کادر فنی و بازیکنان هماهنگی خوبی دارند و آینده از آن این تیم است.

نیکبخت افزود: با توجه به افزایش گرایش جوانان به والیبال بعد از درخشش ملی پوشان ایران نیاز به راه اندازی مدارس والیبال و آموزش این رشته ورزشی بیش از گذشته احساس می شود بر همین مبنا باید با آماده کردن این بستر زمینه انتقال تجربیات را فراهم کرد.

وی خطاب به آرمین تشکری بیان کرد: علاوه بر مفید بودن حضور شما در ترکیب تیم ملی ، این حضور شایسته برای استان افتخار آورد و امیدوارم در تمام تیم های ملی رشته های ورزشی فرزندانی از این استان حضور داشته و همت و رشادت و سربلندی فرزندان همدان را به نمایش بگذارند.

استاندار همدان با یادآوری فضاهای دوستانه حاصل از مسابقات ورزشی در جهان، اظهار داشت: آورده ورزش در دنیا صلح و دوستی و افزایش مراودات است و اگر ورزش رسالت خود را خوب انجام دهد، پیامد آن صلح و دوستی و ارتباطات ملل خواهد بود.

در پایان این دیدار که سید عبدی افتخاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان و رییس هیات والیبال همدان نیز حضور داشتند، استاندار با تبریک مجدد به آرمین تشکری، سپاس نامه و هدیه ای را برای تقدیر از زحمات وی، اهدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری 16 دیدار در لیگ جهانی سال 2014 موفق به کسب مقام چهارمی این رقابت ها شد، عنوانی که تاکنون در قاره آسیا هیچ کشوری آن را به دست نیاورده است.

دیدگاه شما