تازه های سایت

کد مطلب: 20389
4. مرداد 1393 - 12:45
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کشف 96 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبرداد.

DSC04097

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر نهاوند موفق شدند در دو عملیات مقدار 96 کیلوگرم ماده مخدر تریاک را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودرو موضوع در دستور کارماموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر این مواد که به طور ماهرانه ای در یک دستگاه خودروی پاترول جاسازی شده بود توسط ماموران ما توقیف و در بازرسی از خودرو مقدار 90 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

اقبالیان بیان کرد: این خودرو از استان های جنوبی به سمت نهاوند بارگیری شده بود که به تلاش های اطلاعاتی موفق شدیم این محموله را کشف کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های این نیرو در نهاوند است افزود: در عملیات جداگانه ای نیز مقدار 6 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد و متهمان برای رسیدگی به مقامات قضایی تحویل داده شده اند.

اقبالیان گفت: میزان کشف مواد مخدر در شهرستان نهاوند نسبت به مدت مشابه سال 92 حدود 200 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: در 4 ماهه نخست امسال 3 محموله ی عمده مواد مخدر در نهاوند کشف شده است که محموله اخیر 4 محموله بزرگ کشف شده در شهرستان نهاوند است.

دیدگاه شما