تازه های سایت

کد مطلب: 20381
4. مرداد 1393 - 9:09
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند قبل ازبرگزاری مراسم تودیع توسط مسئولان نهاوند تجلیل شد.
DSC04314

به گزارش پایگاه خبری گرو، دکترعباس سلگی پزشک و متخصص کودکان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند بعد از طی سالیان خدمت به مردم نهاوند از مدیریت این اداره تودیع شد.

درحالی که  قرار است روز شنبه چهارم مرداد ساعت 9:30 صبح در کانون شهید باهنر بدون توجه به خواست و مطالبه مردم شهرستان نهاوند مراسم تودیع رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شود ،اما  روز جمعه سوم تیرماه مصادف با روز جهانی قدس در نماز جمعه شهر نهاوند سلگی توسط مسئولان ارشد شهرستان نهاوند مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

بدون شک عباس سلگی یکی از بهترین و موفق ترین مدیران اجرایی شهرستان نهاوند در حوزه شبکه بهداشت و درمان بود که بارها و بارها در جلسات مختلف از وضعیت کمبود پزشک و کمبودهای مراکز بهداشت و درمانی نهاوند انتقاد کرد و از حق و حقوق مردم نهاوند دفاع کرد.

 رفع علت تعطیلی درمانگاه گیان، کمبود پزشک در  شهرهای برزول و فیروزان، احداث درمانگاه در شهر برزول، کمبود سونگرافی زن و کمبود ام آر ای و تجهیزات پزشکی دیگر، و وضعیت کمبود تجهیزات و امکانات پزشکی در دو بیمارستان علیمرادیان و شهید حیدری نهاوند از دیگر اقدامات رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بود که پیگیری آنها به مذاق بعضی ها در استان خوش نیامد.

مهمتر از  همه بی توجهی و کم لطفی به دانشکده پیرا پزشکی نهاوند و صادر نشدن مجوز رشته پرستاری این دانشکده علی رغم پیگیری سه ساله از موضوعات دیگری بود که صدای عباس سلگی و انتقاد وی را از پایمال شدن حق و حقوق مردم نهاوند رساتر کرد.

البته تلاش و پیگیری رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند برای اجرای مطلوب و مناسب طرح نظام سلامت بر همه مردم نهاوند و مسئولان پوشیده نیست.

قطعا خدمات ارزنده و تلاش های مخلصانه دکترعباس سلگی در طول مدت مدیریت اداره شبکه و بهداشت درمان شهرستان نهاوند سالها در یاد و خاطر مردم قدرشناس شهرستان نهاوند باقی خواهد ماند.

وی ازجمله مدیران لایق و کارآمد شهرستان نهاوند بود که علاوه بر توانائی و مدیریت صحیح دارای دغدغه خاطر در بسیاری ازمسائل شهرستان بود. به نحوی که در بسیاری ازجلسات شهرستانی که مدیران و کارشناسان دستگاه ها حضورداشتند درحوزه تصمیم گیری و ارائه نظر همیشه بیان و گفتارش در آن نشست تاثیر گذاربود.

پایگاه خبری گرو ، ضمن آرزوی توفیق برای این مدیر توانمند از درگاه خداوند سلامتی و موفقیتش در تمامی مراحل زندگی را آرزومند است.

دیدگاه شما