تازه های سایت

کد مطلب: 20379
3. مرداد 1393 - 22:33
امام جمعه نهاوند گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

DSC04084

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه روز قدس در مصلی امام خمینی نهاوند گفت: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکر استکبار جهانی انداختند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اهداف والای نظام اسلامی در دفاع از مظلومان افزود:انقلاب اسلامی ایران همواره در دفاع از مظلومان ایستاده است و این امر با حضور پرشور مردم امروز بار دیگر ثابت شد.

وی اظهارکرد:توجه نسبت به سرنوشت دیگران از وظایف یک مسلمان است و در هنگامه ای که صهیونیست های جنایتکار، مردم مسلمان فلسطین بویژه زنان و کودکان غزه را قتل عام، و مجامع جهانی سکوت کرده اند، بر مسلمانان واجب و تکلیف است که از برادران و خواهران دینی خود حمایت کنند.

امام جمعه نهاوند گفت: یکی از اهداف بمباران نوار غزه از هوا، دریا و زمین توسط رژیم جعلی اسرائیل انتقام شکست در جنگ  22روزه و هشت روزه می‌باشد و می‌خواهد با این کار عقده‌های خود را خالی کند اما بار دیگر در برابر مقاومت مردم غزه شکست سنگین‌تری متحمل خواهد شد.

مغیثی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در مقایسه با سال های گذشته بطور قطع سبب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و افزایش اقتدار نیروهای مقاومت شد.

امام جمعه شهر نهاوند از اسرائیل به عنوان نماد برجسته ظلم در دنیا یاد کرد که استکبار جهانی پشتوانه محکم آن است و گفت: با شرکت در راهپیمایی این روز در واقع در برابر تمام کفار ایستاد‌ه‌ایم و به حمایت از تمام مظلومان جهان برخاسته‌ایم.

حجت الاسلام مغیثی با تاکید بر کمک مسلمانان به مظلومان فلسطین گفت: دین مبین اسلام پیروان خود را موظف کرده که رویکرد جهانی داشته ، و در مقابل ظلم و جنایت ظالمان ایستادگی، و اجازه ندهند هیچ ظالمی به برادران دینی شان ظلم کند.

مغیثی گفت: حضور پر رنگ ملت ایران در راهپیمایی روز قدس یادگار تاریخی حضرت امام راحل است که اکنون به برکت وجود مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی مردم ایران برگزار می شود که دشمنان انقلاب و بخصوص اسرائیل را به هراس و وحشت انداخته است.

حجت الاسلام مغیثی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی امسال گفت: ملت ظلم ستیز ایران بویژه مردم ولایتمدار نهاوند با حضورپر شور و سراسر بصیرت و شعور خود در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری به کتاب تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی افزودند.

دیدگاه شما