تازه های سایت

کد مطلب: 20298
31. تير 1393 - 11:02
فرماندار شهرستان نهاوند: پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهداست.

 138291483

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی در یادواره 7 شهید سرافراز روستای فیازمان نهاوند گفت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون خون شهداست و همین روحیه شهادت طلبی شهدای ماست که دشمن را خوار و زبون کرده و قادر به رویارویی با نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی  تکریم خانواده معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: حماسه آفرینی شهداء ، ایثارگران و جانبازان را هیچ گاه نباید فراموش کنیم و اگر فداکاری آنان نبود الان ما در این جایگاه قرار نداشتیم.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: ما به شهدا با تمام وجود افتخار می کنیم چرا که آنها سند افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند و بر ما واجب است با تمام وجود راه آنان را که راه عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است، ادامه دهیم.

وی گفت: انقلاب اسلامي که در 1342 آغاز شد انقلاب راستي و صداقت بود و اين انقلاب به نام خدا بنا شد و با راستي و راست گفتاري عمل کرد.

عبدالملکی افزود: الان بعد از گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامي به خاطر جانفشاني شهداء ، جانبازان و ايثارگران وارث امنيت در منطقه هستيم و خون شهدا علاوه بر امنيت ثمرات بي شماري داشته که آبادانی و رفاه از ديگر ثمرات خون شهدا ست.

وی ادامه داد: امروز دشمنان کشور به رغم تهدیدات و تحریم‌ها باز هم نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند و ملت ایران با پایداری و استقامت تمامی اهداف شوم دشمنان را از بین برده‌اند. دشمنان همیشه از نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام ناب در کشور هراس دارند و این اصول را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند.

عبدالملکی با اشاره به اينکه امنيت و سلامت دو نعمت مجهول در جامعه است افزود : امروز اگر به کشورهاي منطقه نگاه کنيم خواهيم ديد اکثر کشورها درگيري هاي داخلي دارند بجز ايران که آن هم به خاطر خون پاک شهدا ست.

وی همچنين در ادامه با اشاره برخی از پروژه های اجرایی در شهرستان و عملکرد و ميزان اعتبار اين پروژه ها گفت: اگر خون پاک شهدای شما و تحمل خانواده محترم شهداء نبود اين دستاوردها به وجود نمي آمد.

 در ادامه اين مراسم حاضران با سينه زنی ياد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس وشهدای اين روستا را گرامي داشتند .

دیدگاه شما