تازه های سایت

کد مطلب: 20290
31. تير 1393 - 0:33
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: فروش و عرضه البسه دست دوم با عنوان تاناکورا در سطح شهر غیرقانونی است.
عرضه البسه تاناکورا در سطح شهر همدان ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، به نقل از صبح الوند، محمدابراهیم الهی‌تبار در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان با بیان اینکه 52 واحد صنفی در همدان به عرضه البسه دست دوم می‌پردازند، گفت: باید از طریق قانون صنفی با مراکزی که اقدام به فروش اجناس و البسه دست دوم می‌کنند، برخورد شود.

وی افزود: یکی از راه‌های جلوگیری از فروش پوشاک دست دوم با عنوان تاناکورا، جلوگیری از ورود این اجناس به داخل کشور و استان است و باید با واردکنندگان این اجناس برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه برخی از واردکنندگان البسه دست دوم با مجوز کار می‌کنند، تصریح کرد: عرضه البسه دست دوم در سطح شهر ممنوع است و اگر برخی از واردکنندگان مجوز لازم برای این کار را دارند یک تناقض است.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: به جلسات هم‌اندیشی و آموزشی در خصوص مبارزه و پیشگیری در قاچاق کالا و ارز باید بیش از گذشته توجه شود تا راهکارهای مناسب در این خصوص ارائه و اقدامات لازم در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: ارائه گزارش‌های کمیته‌ها و کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از الزامات جلسه است چراکه با مشاهده آمار و گزارش عملکرد کمیسیون‌ها میزان اثربخشی و راندمان عملکردها و قانون‌های مصوب در کمیسیون مشاهده می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: گزارش‌های تحلیلی و تطبیقی کمیسیون‌ها باید در یک چارچوب نظام‌مند و با یک ساختار کلی باشد تا با ملاحظات لازم بر روی آن‌ها بتوان نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری کرد.

دیدگاه شما