تازه های سایت

کد مطلب: 20261
29. تير 1393 - 9:39
شهردار نهاوند از جمع آوری رایگان نخاله های ساختمانی از سطح شهر نهاوند خبرداد.

شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: اگر برخی کارها در امور شهری را به مردم در محله ها و مناطق مختلف شهر بسپاریم و در اداره آنها از خود مردم کمک گرفته و با آنها در تعامل باشیم یقینا شهری زیباتر خواهیم داشت و در اداره امور شهری موفق تر عمل خواهیم کرد.

وی افزود: وقتی با محوریت قرار دادن مردم در انجام برخی امور شهری اقدام به ارائه خدمات می کنیم موفق تر عمل می کنیم و خروجی بهتری از ارائه خدمات شهری نصیب ما می شود که این نهاد را در داشتن شهری زیبا و مجهز کمک می کند.

فرجی فر از جمله این مصادیق را واگذاری برخی امور به مردم عنوان کرد که در جریان آن می توان با محوریت مردم عمل کرد.

فرجی فر گفت: در نطر داریم برای ساماندهی نخاله های شهری، به صورت رایگان زمین های پر از نخاله را پاکسازی و محل را به نماینده اهالی بسپاریم تا نسبت به نگهداری از نظافت و جلوگیری از ریختن و انباشت نخاله در آن اقدام کند.

شهردار نهاوند خاطر نشان کرد :شهروندان می توانند با مراجعه به سایت یا واحد روابط عمومی شهرداری نهاوند در خواست خود را مبنی بر پاکسازی محل زندگی شان از نخاله های ساختمانی توسط شهرداری اعلام نمایند.

**** تخریب املاک خطرزا ومخروبه اطراف مسیل شهر نهاوند 

شهردار نهاوند از تخریب مخروبه ای که در حاشیه مسیل شهر نهاوند رها و به محلی برای بزهکاری اجتماعی تبدیل شده بود خبر داد که با درخواست مردم و اهالی محل و نیز همکاری دادستان محترم و نیروی انتظامی در حال انجام می باشد.

فرجی فر گفت: تلاش برای داشتن شهری زیبا، امن و مجهز از جمله خواسته های مردم به عنوان شهروند و البته حقوق شهروندی آنهاست و این از جمله وظایف شهرداری است که با همکاری و تعامل با سایر دستگاههای متولی در تامین و فراهم ساختن آن تلاش کند تا رضایت مردم که مخاطب اصلی این خدمات هستند را جلب کند.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به اینکه وجود برخی اماکن مخروبه بلااستفاده علاوه بر آنکه چهره نامناسبی را در سیمای شهری به وجود آورده اند هم چنین سبب ایجاد محلی برای بزه کاری اجتماعی و در نتیجه نارضایتی مردم می شود که بر همین اساس شهرداری نهاوند در نظر دارد با تخریب اینگونه اماکن که در حاشیه شهر و برخی مسیرها رها شده و خالی از سکنه هستند، در ساختن شهری زیبا و همراه با آرامش و جلب رضایت شهروندان اقدام کند.

دیدگاه شما