تازه های سایت

کد مطلب: 20019
18. تير 1393 - 9:24
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: بخش زنان بیمارستان علیمرادیان نهاوند به بیمارستان شهید حیدری منتقل می شود
اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای حل مشکلات بیمارستان علیمرادیان نهاوند
به گزارش پایگاه خبری گرو ،عباس سلگی گفت: وضعیت بهداشت و درمان کشور در سیر تحولی خود در دهه های مختلف به ویژه پس از پیروزی انقلاب شاهد دستاوردهای مهمی در کنترل بیماریهای واگیر، ارتقا بهداشت مادر و کودک، افزایش دسترسی به خدمات اولیه و بهبود تغذیه بوده است.

وی افزود: در دولت فعلی این روند رشد محسوس و قابل ملاحظه ای پیدا کرده که نمونه آن نسخه جامع تحول در نظام سلامت کشور است که بر اساس اجرای منویات مقام معظم رهبری تهیه و در حال اجرا است.

سلگی گفت: با مکاتبات و پیگیری های انجام شده و در صورت موافقت مسئولان استانی بخش زنان و زایمان بیمارستان علیمرادیان نهاوند به بیمارستان شهیدحیدری انتقال خواهد یافت.

وی اظهار داشت: گامهای بلندی در ایجاد عدالت در نظام سلامت کشور توسط دولت برداشته شده که اجرای بسته تحول سلامت مهمترین و اساسی ترین رکن عدالت در حوزه بهداشت و سلامت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند عنوان کرد: اجرای طرح تحول سلامت باعث افزایش شاخصهای سلامت در جامعه شده و خواستار تلاش بیشتر مدیران برای تهیه امکانات بیماران بستری برای خدمت رسانی مطلوب می شود.

عباس سلگی ادامه داد: در راستای اجرای صحیح نظام تحول سلامت با مکاتبات و پیگیری های انجام شده و در صورت موافقت مسئولان استانی بخش زنان و زایمان بیمارستان علیمرادیان نهاوند به بیمارستان شهیدحیدری انتقال خواهد یافت و این بیمارستان به بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان تبدیل خواهد شد.

سلگی در پایان افزود: درصورت آمادگی پزشکان متخصص برای شرکت در طرح ماندگاری پزشکان، مدیران باید برای آماده کردن زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم و بیماران در بیمارستانها اقدام کنند.

دیدگاه شما