تازه های سایت

کد مطلب: 19996
17. تير 1393 - 11:41
رئیس کمیته امداد نهاودن گفت:در ماه مبارک رمضان 19 هزار مددجوی نهاوندی اطعام میشوند.

ˈبه گزارش پایگاه خبری گرو ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاوند با اعلام این خبر گفت: در ماه رمضان سال جاری در طرح اکرام ایتام هزار و ۲۰۰ کودک یتیم تحت حمایت مالی خیرین و نیکو کاران قرار می گیرند.

علی کاویانی با بیان اینکه دو طرح جدید در ماه رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند اجرا می شود، گفت: در طرح “شفا”به  ۲۸۰ بیمارخاص و صعب العلاج توسط خیرین و مشارکت مردم کمک می شود و در طرح کمک به هزار پیر مرد و پیر زن ناتوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک می‌شود.

وی گفت: طرح اطعام 19 هزار مددجوی این نهاد در طرح ضیافت رمضان با مشارکت خیرین و نیکوکاران شهرستان انجام می شود که برای انجام آن بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.

کاویانی بیان کرد: در حال حاضر 11 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد شهرستان نهاوند بهره مند هستند که این مددجویان به همراه هفت هزار نفر از اقشار نیازمند و 946 نفر از ایتام این شهرستان در مراسم ضیافت افطاری شرکت می کنند .

وی افزود: در ماه مبارک رمضان علاوه بر افطاری به نیازمندان تفقد و دلجویی از ایتام و نیازمندان نیز با حضور مسوولان و خیرین شهرستان نهاوند انجام می شود و در جریان این برنامه تعدادی سبد غذایی نیز بین نیازمندان توزیع می شود.

دیدگاه شما