تازه های سایت

کد مطلب: 18744
11. ارديبهشت 1393 - 10:32
پایگاه خبری گرو: مهدی کیانی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزگفت: افتخار میکنم که نهاوندی هستم.

SAM_1109

به گزارش پایگاه خبری گرو، یک روز بهاری و در اردیبهشت ماه در محل سراب فارسبان به صورت انفاقی متوجه حضور همشهری خوب و با افتخارمان مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز شدیم و به همین خاطر با وی مصاحبه ای انجام دادیم که در ادامه میخوانید:

مهـدی کیانی متولد ۲۰ دیماه ۱۳۶۵ درروستای ملوسان واقع در بخش خزل نهاوند است و هم اکنون هافبک تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز است.

 او که در لیگ ۸۷-۸۸ دسته یک باشگاهای کشور به همراه فراز کمالوند راهی تیم تراکتور سازی شد از همان بدو ورود با انجام بازیهای درخشان در صعود تیم به لیگ برتر نقش بسزایی داشت واز آن سال به بعد هواداران تراکتور که ید طولایی در دادن القاب به بازیکنان دارند به وی لقب مهـدی با تعصب دادند واکنون وی را با این اسم صدا می‌زنند.

 کیانی از عشق وعلاقه خود به مردم روستای ملوسان وشهرستان نهاوند گفت: هرجا که باشم خاک کفش مردم روستا وشهرم را توتیای چشمم خواهم کرد واگر موفقیتی در عرصه ورزشی داشته ام همه اش به خاطر لطف خدا، دعای خیر پدر ومادرم ومردم عزیز شهرم نهاوند و روستای زادگاهم ملوسانبوده است امیدوارم روزی برسد با پیراهن تیم ملی نام نهاوند را درجهان جاودانه کنم .

چه احساسی دارید که به زادگاهتان شهر ملوسان امدید؟

خیلی خوشحالم که به روستای محل تولدم آمدم چون هر سال در ایام ماه محرم و سال جدید به شهر نهاوند سفر میکنم ولی امسال با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان در ایام عید نتوانستم به نهاوند بیایم و الان در اردیبهشت ماه که نهاوند و مخصوصا سراب فارسبان خیلی قشنگ و سرسبز است به این شهر برگشتم.

از نهاوندی بودن و روستایی بودن خود چه حسی دارید؟

افتخار میکنم که بچه روستای ملوسان هستم و همیشه به این موضوع بالیده ام و در درجه بعدی از این که نهاوندی هستم خیلی خوشحالم چون میدانم این شهر چقدر عاشق فوتبال دارد و مردم به این حقیر چقدر لطف دارند؛ و این جمله را همیشه گفته و خواهم گفت: که به نهاوندی و روستایی بودن خود افتخار میکنم.

با توجه به نزدیک شدن به زمان فصل نقل و انتقالات ایا پیشنهادی از باشگاههای مختلف دارید؟

خدا را شکر با توجه به بازیهای خوبی که بنا به نظر کارشناسان انجام دادم چندین پیشنهاد از چندین تیمخارجی و داخلی دارم.

SAM_1107

از کدام تیم ها؟

اجازه بدهید هروقت نهایی شد خدمت مردم اعلام میکنم ولی اولویت اصلی من تیم تراکتورسازی است.

از چه تیم های خارجی پیشنهاد دارید؟

چند تیم از کشورهای حاشیه خلیج فارس به من پیشنهاد داده اند و فیلم بازی هایم را نیز برایشان ارسال کرده ام و باید دید نتیجه چه میشود.

شما از عملکرد امسال تراکتور راضی بودید؟ از بازی خودتان چطور؟

ما که نباید از بازی خودمان راضی باشیم، من تا جایی که توانستم همه ی تلاشم را کردم،اما باید کادر فنی و هواداران و مردم از بازی ما راضی باشند،در مورد تیم هم تیم خیلی خوبی داریم، بچه ها همه با هم صمیمی  و دوست هستند، و با تلاش همه نتیجه های خوبی هم کسب کردیم.

نظرتان راجع به مردم آذربایجان وهواداران چیست؟

شصت ، هفتاد درصد نتیجه هایی که میگرفتیم به لطف مردم بود،در تمام خوشی ها و بدی ها کنار تیم بودند ودر این یک سال هم بی نهایت به من لطف داشتند، نه تنها به من که به کل بازیکنان تیم لطف داشتند. امیدوارم اگر در فصل جدید در خدمت این مردم بودمبهترین نتیجه ها را برای تراکتور و هواداران پرشورش کسب کنیم.

آقای کیانی امسال با تراکتور تمدید قرارداد می کنید؟

امیدوارم، دو سه روز دیگر معلوم میشود، من از پنج تیم پیشنهاد دارم، اما اولویت اولم تراکتور است، انشا الله باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد من واقعا بی نهایت دوست دارم در تراکتور باشم،  انشالله 70 ، 80 درصد در تراکتور خواهم ماند.

چه احساسی دارید وقتی جلوی 60 هزار نفر بازی میکنید؟

من افتخار می کنم که در تیم تراکتور بازی می کنم و در کنار این همه هوادار هستم، و همیشه از این هوادارها خواهم گفت، ببینید من ادم رکی هستم و اهل تعارف نیستم، هر مصاحبه ای که کرده ام و می کنم همیشه اول اسم هواداران را اوردم، چون واقعا زحمت کشیده اند، هواداران هم بیشترین زحمت را برای ما کشیده اند و من دست تک تک همه ی هواداران را می بوسم، و مطمئن باشید در بهترین تیم دنیا هم باشم همیشه از هواداران تراکتور خواهم گفت.

وقتی که شما را در ورزشگاه یادگار امام تشویق می کنند چه احساسی دارید؟

روحیه ام 100 برابر میشود، واقعا دوست دارم جانم را برای هواداران فدا کنم چون که نه تنها من مهدی کیانی هرکسی به جز من هم باشد و مردم تشویقش کنند، باید بخاطر این عشق هواداران، با جان و دل بازی کند، من امسال هم خیلی پیشنهاد های بالایی داشتم، فقط خدا شاهد است بخاطرهواداران تراکتور در این تیم ماندم، امسال خیلی چیزها از مردم تبریز و اذربایجان یاد گرفتم من اصلا اینطوری نیستم که بخاطر پول  بازی کنم من فقط به عشق پیراهن تراکتور و مردم بازی می کنم و مهمترین  فاکتور من هواداران هستند.

بهترین خاطره شما از لیگ امسال؟

قهرمانی در جام حذفی وحضور در جام باشگاه های آسیا و برد مقابل تیم های سرخابی پایتخت وسایر مدعیان لیگ برتر

مهدی کیانی برخلاف بعضی از بازیکنان که خود را از مردم بالاتر میبینند و به قول معروف کلاس میگذارد آنچنان مردمی و با محبت است که  مردم از برخورد با این ورزشکار با ادب نهاوندی لذت میبرند.

SAM_1118

کیانی همانگونه که در میدان متعصب، غیور و متواضع است، شخصیتی والا و متواضع و براستی صادق نیز دارد،احساساتشان هنگام مصاحبه انچنان زیبا بود که لذت هم صحبت شدن با ایشان به اندازه ای بود که دوست نداشتیم این مصاحبه به اتمام برسد.به امید موفقیت روز افزون این بازیکن جوانمرد، متعصب،مردمی و از همه مهم تر نهاوندی

گفت و گو از مهدی سهرابی

 

 

دیدگاه شما