تازه های سایت

کد مطلب: 18592
3. ارديبهشت 1393 - 9:55
پایگاه خبری گرو: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد

میثم-مرادی-مدیر-ارشاد-اسلامی-نهاوند

میثم مرادی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: همزمان با برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در شهرستان همچنین در معرض دید قرار دادن جدیدترین کتب و مقالات منتشر شده در کشور این اداره اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال نموده است .

مرادی بیان کرد: این نمایشگاه با بیش از 20 هزار جلد کتاب در 7 هزار عنوان در معرض نمایش قرار گرفته است .

وی افزود: کتب به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با موضوعات فرهنگی ، تاریخی ، روان شناسی ، هنری ، فلسفی ، دینی ، پزشکی وعلمی در بخش بزرگسالان و کتب کودک و نوجوان ، نرم افزارهای آموزشی درسی ، دینی و قرآنی در بخش کودک و نوجوان می باشد .

مدیر اداره ارشاد اسلامی نهاوند همچنین از تخفیف بیش از 20 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با مکاتباتی که با ادارات و نهادهای شهرستان و به خصوص اداره آموزش و پرورش و دانشگاه های صورت گرفته دانش آموزان و دانشجویان می توانند به صورت خاص و با تخفیف ویژه از این کتب استفده نمایند .

وی آغاز به کار این نمایشگاه را از 5 تا 20 اردیبهشت عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در ایام برپایی همه روزه از ساعت 8 الی 13 و 14 الی 19 به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه نمایند .

دیدگاه شما