تازه های سایت

کد مطلب: 18573
3. ارديبهشت 1393 - 8:55
پایگاه خبری گرو: مدیر عامل تعاونی سهام عدالت نهاوند گفت: برگه های سهام عدالت ۹هزار کارگر فصلی نهاوند توزیع می شود

index

به گزارش پایگاه خبری گرو، اسلام خسروی گفت: طبق گزارش دریافتی از مرکز آمار سازمان خصوصی سازی تعداد سهامداران بالقوه شهرستان نهاوند 193622 نفر که تعداد 147011 نفر شناسایی و ثبت نام گردید تعداد نفرات باقی مانده 46611 نفر و همچنین از مجموع 54339 خانوار ، تعداد 37507 خانوار ثبت نام و شناسایی و تعداد 16832 خانوار باقی مانده است.

وی گفت: گروه ششم از دهک هفتم کارگران فصلی و ساختمانی  که کار شناسایی اولیه  آنها توسط اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت گرفت و برگه های سهام این افراد نیز چاپ شده و جهت توزیع در بین اقشار هدف، در طول روزهای آتی از سوی اداره پست شهرستان انجام می شود.

مدیر عامل تعاونی سهام عدالت نهاوند بیان کرد: گروه ششم از دهک هفتم کارگران فصلی و ساختمانی هستند که 9 هزار نفر از آنها توسط اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شناسایی اولیه  انجام شد و  برگه های سهام این افراد نیز چاپ شده و جهت توزیع در بین اقشار هدف، طی روزهای آتی از سوی اداره پست شهرستان  صورت می پذیرد.

خسروی اظهارکرد: خرید فروش سهام عدالت با توجه به روند فعلی بسته مدونی از سوی سازمان خصوصی سازی و بورس وکانون شرکتهای سرمایه گذاری در حال طراحی می باشد وسهام عدالتی که در دست سهامداران است بسیار ارزشمند می باشد  که  حفظ و نگهداری  این اوراق بارها توسط کارشناسان بازار سرمایه مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود:  افراد سهامدار باید مراقب افراد سود جو و فرصت طلب باشند،زیرا سهام عدالت از  ترکیب 56 شرکت سوده و بالا دستی چون ملی مس،بانک صادرات،فولاد خوزستان،کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ومخابرات تشکیل شده است، که به زودی شاهد معامله این اوراق ارزشمند می باشیم.

مدیرعامل تعاونی سهام عدالت نهاوند عنوان کرد: برای حفظ حقوق سهامداران آموزش و ترویج فرهنگ سهامداری ثبات بازار سرمایه، تداوم و رشد پایدار ارزش سبد سهام عدالت، باید شرکتهای سرمایه گذاری  توجه ویژه و مدبرانه ای اعمال  نمایند، تا سهامداران عزیز در کمال امنیت خاطر و آرامش بتوانند نسبت به حفظ و نگهداری سرمایه خود تصمیم گیری نمایند.

خسروی گفت: سبد سهام عدالت شامل 56 شرکت ومربوط به 9 وزارت خانه می باشد که بیشترین  سهم از واگذاری ها مربوط به دو وزارتخانه صنعت ،معدن و تجارت و نفت  است و از این 56 شرکت واگذار شده 18 شرکت آن  غیر بورسی و مابقی بورسی38 شرکت هستند که از 1درصد تا 50درصد به سهام عدالت تعلق دارند.

مدیرعامل تعاونی سهام عدالت نهاوند اظهار کرد: برای ورود سهام عدالت به بازار سرمایه باید اقدامات حقوقی و مالی و مقدمات فرایند خرید و فروش سهام عدالت با کمترین ضریب خطا از سوی مدیریت شرکت های سرمایه گذاری استانی، سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و اوراق بهادار مشخص  و تعیین گردد.

خسروی افزود: در یک تعبیر در فرهنگ اسلامی و قانون اساسی و به وضوح سیاست های کلی اصل 44 اقتصاد را باید مردم اداره کنند و دولت باید بتوانند تنظیمات لازم را در اقتصاد اعمال کنند ودر صیانت از حقوق مردم و عدالت اصلاحات لازم را در اقتصاد بعمل آورد در کل استراتژی کلی سیاست های  اصل 44 به منظور اصلاح ساختار اقتصادی و تغییر نقش دولت  می باشد.

 

دیدگاه شما