تازه های سایت

کد مطلب: 18519
1. ارديبهشت 1393 - 9:49

با حضور بانوان نهاوندی جشن میلاد حضرت صدیقه مرضیه (س) در مصلی نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم حجت الاسلام صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: اصولا زنان در جامعه نقش تربیتی دارند و با تربیت فرزندان به عنوان مربیان جامعه نیز محسوب می شوند و اگر به شخصیت تربیتی و رفتار آن حضرت زهرا (س)در خانواده توجه شود خواهیم دید که آن بانوی گرامی بهترین الگوی تربیتی زنان است.

صابری اراکی به نقش زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس زنان و مادران شیردل با تربیت فرزندان خویش برای حفظ اسلام و انقلاب سر از پا نمی‌شناختند و با تشویق و ترغیب فرزندان خویش عزت ایران اسلامی را در جهان صدچندان کردند.

وی افزود: تلاش سیستمداران غرب این بوده که با شبیخون فرهنگی جوامع اسلامی را به سمت بدحجابی و بی حجابی بکشاند تا به این طریق به آنها آسیب برساند لذا باید در این شرایط هوشیار بود.

وی با تاکید بر نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و ارائه نقشه راه توسط ایشان، افزود: همانطور که در جنگ با داشتن استراتژی و مدیریت جهادی مردان و زنان این مرز و بوم موفق به باطل کردن تمامی توطئه های دشمنان شدند، باید برای تحقق مقوله اقتصاد و فرهنگ نیز با تاکتیک های موثر در راه رسیدن به نتیجه مطلوب گام برداریم.

وی با توجه به حضور مادران و همسران شهدا و ایثارگران شهرستان نهاوند به عنوان میهمانان ویژه این مراسم، گفت: هنگامی که سخن از قهرمانی های رزمندگان و شهدا می شود، باید یادآوری کنیم که در دامن پر مهر مادران، چنین دلاور مردانی رشد کردند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری که می فرمایند، ما هرچه داریم از وجود مقدس شهدا داریم، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دنیا با هرچه که در توان داشت، در مقابل ما ایستاد ولی ملت و دولت ایران اسلامی به پشت گرمی این مادران و جوانان برومند آنها در مقابل همه آنها به شایستگی ایستادگی کرد.

تصاویر مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در نهاوند

263103DSC02997 - Copy263101263047263039

 

دیدگاه شما