تازه های سایت

کد مطلب: 18453
28. فروردين 1393 - 9:52
پایگاه خبری گرو:وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تکمیل و بهره برداری کامل از مجتمع ورزشی بانوان نهاوند سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.
SAM_0863
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود گودرزی در بازید از مجتمع ورزشی بانوان نهاوند گفت: اولویت دولت برای طرح های ورزشی در سال 93 اختصاص  اعتبار به پروژه ها و طرح هایی است که دارای بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.
وی گفت: آنچه در سفرهای استانی و شهرستانی مورد توجه و هدف قرار دارد بازدید از طرح ها و پروژه های ناتمام و تصمیم گیری در مورد وضعیت آنان است. 

  گودرزی تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی با بیش از 20 درصد پیشرفت را سه  هزار و 300 طرح اعلام کرد و گفت:برای اتمام این طرح ها به شش تا هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گودرزی گفت: به منظور رفع برخی مشکلات و تکمیل مجتمع ورزشی بانوان نهاوند 170 میلیون تومان به این مجتمع اختصاص یافت.

گودرزی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع در منطقه شهرک شهید حیدری نهاوند در حال احداث و شامل سه پروژه سالن ورزشی سر پوشیده چند منظوره، استخر سرپوشیده شنا و چمن مصنوعی است.

وی افزود: تا کنون برای این مجموعه ورزشی سه میلیارد و 531 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و پیشرفت فیزیکی کل مجموعه 62 درصد است که برای اتمام کامل پروژه سه میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه فاز اول این مجموعه یعنی سالن سرپوشیده چند منظوره آن دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد است، گفت: برای رفع تعدادی از مشکلات روند تکمیل این سالن مبلغ 170 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش به این طرح  کمک می شود.

دیدگاه شما