تازه های سایت

کد مطلب: 18416
27. فروردين 1393 - 9:01
پایگاه خبری گرو: نایب رئیس شورای شهر نهاوند گفت: دانشگاه جدید علمی کاربردی شهرداری نهاوند در ترم جدید دانشجو میپذیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد صامد جهانیان در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: مجوز احداث یک واحد دانشگاهی علمی کاربردی زیر نظر شهرداری نهاوند اخذ شده و این دانشگاه در ترم جدید تحصیلی دانشجو میپذیرد.

جهانیان گفت: این واحد دانشگاهی با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاریها در شهر نهاوند احداث خواهد شد و از خروج دانشجویان نهاوندی از این شهر جلوگیری میکند و از شهر های مختلف دانشجو می پذیرد.

سخنگوی شورای شهر نهاوند گفت: شهرداری نهاوند تا زمان شروع ترم جدید فرصت دارد که منابع انسانی و اعضای هیئت علمی را معرفی و مراحل ثبت نام را شروع کند.

وی افزود: بیشتر رشته های این دانشگاه در حوزه رشته های فنی و رشته های مرتبط با مسائل شهری و عمران و شهر سازی خواهد بود.

جهانیان گفت: امیدوارم همه مسئولان و نهاد های شهر نهاوند به شهرداری کمک کنند تا این دانشگاه در شهر نهاوند افتتاح شود چون یکی از منابع درامدی شهرداری نهاوند خواهد بود و باعث پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان میشود.

>>> وضعیت محیطی دارو خانه شبانه روزی نهاوند مناسب نیست

نایب رئیس شورای شهر نهاوند در ادامه این نشست خبری با اشاره به وضعیت تنها داروخانه شبانه روزی این شهر گفت: شهرستان نهاوند با جمعیت بالغ بر صد هزار نفر تنها یک داروخانه دارد که وضعیت این داروخانه نیز در شان مردم نهاوند نیست.

وی گفت: داروخانه نهاوند شکل قدیمی دارد و این باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده ولی اگر در سطح شهر بیش از یک داروخانه شبانه روزی داشته باشیم باعث ایجاد حس رقابت شده و کیفیت داروهای عرضه شده نیز افزایش می یابد.

جهانیان گفت: طبق قانون ،شورای شهر نسبت به امور بهداشتی و درمانی شهروندان مسئولیت و دغدغه دارد و وظیفه شورا است که به نمایندگی از مردم نقطه نظرات آنان را منعکس و پیگیری کند.

وی به برخورد نامناسب بعضی از پرسنل بیمارستان علیمرادیان نهاوند در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: رفتار برخی از کارکنان این بیمارستان مناسب نیست و باید اینگونه رفتارها در حوزه بهداشت ، داروخانه و پرسنل بیمارستان مورد بازنگری قرار گیرد.

دیدگاه شما